dc.contributor.author | Паранюк, А. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-11T19:25:35Z | |
dc.date.available | 2021-11-11T19:25:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Паранюк А. О. Сутнісні ознаки педагогічних інновацій і нововведень / А. О. Паранюк // Педагогічний пошук : збірник матеріалів наукової Інтернет-конференції студентів і молодих вчених Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського «Перспективні напрями модернізації навчання, виховання, професійної підготовки» / ред. кол.: О. В. Акімова, В. М. Галузяк, І. Г. Герасимова та ін.; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця : Твори, 2021.– Випуск 12. – С. 115-119 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9237 | |
dc.description | Освіта. Інновації в освіті | uk_UA |
dc.description.abstract | Інноваційні процеси в освіті характеризують якісно новий етап у взаємодії і розвитку науково-педагогічної і педагогічної творчості і процесів застосування їх результатів. Сучасний етап розвитку інноваційних процесів у педагогіці характеризується тенденцією до ліквідації розриву між процесами їх сприйняття, адекватної оцінки, освоєння і застосування їх на практиці. | uk_UA |
dc.publisher | Вінниця : Твори | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | інноваційні процесі | uk_UA |
dc.subject | педагогічна творчість | uk_UA |
dc.subject | нововведення | uk_UA |
dc.title | Сутнісні ознаки педагогічних інновацій і нововведень | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |