Show simple item record

dc.contributor.authorПаранюк, А. О.
dc.date.accessioned2021-11-11T19:25:35Z
dc.date.available2021-11-11T19:25:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПаранюк А. О. Сутнісні ознаки педагогічних інновацій і нововведень / А. О. Паранюк // Педагогічний пошук : збірник матеріалів наукової Інтернет-конференції студентів і молодих вчених Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського «Перспективні напрями модернізації навчання, виховання, професійної підготовки» / ред. кол.: О. В. Акімова, В. М. Галузяк, І. Г. Герасимова та ін.; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця : Твори, 2021.– Випуск 12. – С. 115-119uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9237
dc.descriptionОсвіта. Інновації в освітіuk_UA
dc.description.abstractІнноваційні процеси в освіті характеризують якісно новий етап у взаємодії і розвитку науково-педагогічної і педагогічної творчості і процесів застосування їх результатів. Сучасний етап розвитку інноваційних процесів у педагогіці характеризується тенденцією до ліквідації розриву між процесами їх сприйняття, адекватної оцінки, освоєння і застосування їх на практиці.uk_UA
dc.publisherВінниця : Твориuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectінноваційні процесіuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectнововведенняuk_UA
dc.titleСутнісні ознаки педагогічних інновацій і нововведеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record