Формування мотивації навчання англійської мови школярів середньої школи засобами дидактичних ігор: дипломна робота
View/ Open
Date
2018Author
Ткач, Ольга Петрівна
Ткач, О. П.
Tkach, O. P.
Metadata
Show full item recordAbstract
Дипломна робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків, списку використаних джерел (43 найменувань) та 1 додаток. Загальний обсяг роботи становить 81 сторінок, основний зміст викладено на 76 сторінках. У тексті вміщено 2 таблиць та 2 рисунків.
У дипломному дослідженні розглянуто формування мотивації навчання англійської мови школярів середньої школи засобами дидактичних ігор; визначено критерії та рівні сформованості мотивації навчання англійської мови школярів середньої школи; розроблено систему вправ для формування мотивації навчання англійської мови школярів середньої школи засобами дидактичних ігор та перевірено її ефективність. Дипломная работа состоит из введения, 2 глав, заключения, списка литературы (43 наименования) и 1приложение. Общий объем работы составляет 81 страниц, основное содержание изложено на 76 страницах. В тексте помещено 2 таблиц и 2 рисунка.
В дипломном исследовании рассмотрено формирование мотивации обучения английскому языку школьников средней школы средствами дидактических игр; определены критерии и уровни сформированности мотивации обучения английскому языку школьников средней школы; разработана система упражнений для формирования мотивации обучения английскому языку школьников средней школы средствами дидактических игр и проверено ее эффективность. The thesis consists of an introduction, 2 chapters, conclusions, references (43 items) and 1 appendix. The total volume of the thesis is 81 pages, the main content is set out on 76 pages. The text contains 2 tables and 2 pictures.
The diploma research considers the formation of motivation to teach English to high school students by means of didactic games; criteria and levels of formation of motivation to learn English for high school students are determined; a system of exercises for the formation of motivation to teach English to high school students by means of didactic games was developed and its effectiveness was tested.