Формування умінь самоорганізації і самоконтролю в процесі самостійної роботи учнів на уроці іноземної мови : дипломна робота
View/ Open
Date
2019Author
Малай, Олена Петрівна
Малай, Е. П.
Malai, O. P.
Metadata
Show full item recordAbstract
Дипломна робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, що включає в себе 52 найменування.
У вступі обґрунтована актуальність теми дослідження, сформульовані об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження, описані методи дослідження, теоретична і практична значимість роботи.
У першому розділі проведений теоретичний аналіз організації самостійної роботи на уроках іноземної мови в рамках системно-діяльнісного підходу.
У другому розділі описана дослідно-практична робота з використання методу проектів як засобу формування умінь самоорганізації і самоконтролю при навчанні іноземної мови.
У висновках сформульовані основні результати роботи. Дипломная работа состоит из введения, двух глав, заключения, списка использованных источников, включающего в себя 52 наименования.
Во введении обоснована актуальность темы исследования, сформулированы объект, предмет, цель и задачи исследования, описаны методы исследования, теоретическая и практическая значимость работы.
В первой главе проведен теоретический анализ организации самостоятельной работы на уроках иностранного языка в рамках системно-деятельностного подхода.
Во втором разделе описана опытно-практическая работа по использованию метода проектов как средства формирования умений самоорганизации и самоконтроля при обучении иностранному языку.
В заключении сформулированы основные результаты работы. Thesis consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of sources used, which includes 52 titles.
The introduction substantiates the relevance of the research topic, formulates the object, subject, purpose and objectives of the study, describes the research methods, theoretical and practical significance of the work.
In the first section the theoretical analysis of the organization of independent work at lessons of a foreign language within the limits of the system-activity approach is carried out.
The second section describes the research and practical work on the use of the project method as a means of forming the skills of self-organization and self-control in teaching a foreign language.
The main results of the work are formulated in the conclusions.