Формування іншомовної лексичної компетенції шляхом використання різних соціальних форм роботи: дипломна робота
View/ Open
Date
2019Author
Глущак, Олена Валеріївна
Глущак, О.В.
Hlushchak O.V., O.V.
Metadata
Show full item recordAbstract
Дипломна робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків,
списку використаних джерел (92 найменувань) та 4 додатків. Загальний обсяг
роботи становить 76 сторінок, основний зміст викладено на 59 сторінках. У
тексті вміщено 6 таблиць та 4 рисунків.
У дипломному дослідженні розглянуто використання різних
соціальних форм роботи на заняттях іноземної мови для формування
іншомовної лексичної компетенції в учнів старшої школи; визначено
критерії та рівні сформованості іншомовної лексичної компетенції учнів
старшої школи; розроблено систему вправ для формування іншомовної
лексичної компетенції з використанням різних соціальних форм роботи в
учнів старшої школи та перевірено її ефективність. Дипломная работа состоит из введения, 2 глав, заключения,
списка литературы (92 наименований) и 4 приложений. Общий объем работы
составляет 76 страниц, основное содержание изложено на 59 страницах. В
тексте помещено 6 таблиц и 4 рисунков.
В дипломном исследовании рассмотрено использование различных
социальных форм работы на занятиях иностранного языка для
формирования иноязычной лексической компетенции у учащихся старших
классов; определены критерии и уровни сформированности иноязычной
лексической компетенции учащихся старших классов; разработана система
упражнений для формирования иноязычной лексической компетенции с
использованием различных социальных форм работы учащихся старшей
школы и проверено ее эффективность. The thesis consists of an introduction, 2 chapters, conclusions,
references (92 items) and 4appendices. The total volume of the thesis is 76 pages,
the main content is set out on 59 pages. The text contains 6 tables and 4 pictures.
The thesis examines the use of various social forms of work in foreign language
classes for the formation of foreign lexical competence in high school students;
criteria and levels of formation of foreign language lexical competence of high
school students are determined; a system of exercises for the formation of foreign
language lexical competence with the use of various social forms of work in high
school students was developed and its effectiveness was tested.