Методика формування стратегій автономної навчальної діяльності майбутніх учителів у роботі з англомовними текстами
View/ Open
Date
2019Author
Ковальчук, Олеся Олександрівна
Ковальчук, Олеся Александровна,
Kovalchuk, Olesia Oleksandrivna
Metadata
Show full item recordAbstract
Дипломна робота присвячена проблемі навчання іншомовного читання з використанням стратегій автономної навчальної діяльності.У дослідженні теоретично обґрунтовано необхідність цілеспрямованого навчання стратегіям читання та запропоновано класифікацію стратегій читання з позиції розвитку умінь в іншомовному читанні студентів-філологів педагогічного ЗВО. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективністьрозробленої система вправ та стратегій для роботи над англомовним текстом, яка спрямована на розвиток у майбутніх філологівнавчальних дій, які допомагали б навчаються самостійно, приймати рішення в освітньому процесі, вибирати й комбінувати стратегії та знання, складати програму дій та операцій, що допоможе їм самостійно максимально наблизитися до цілей навчання. Дипломная работа посвящена проблеме обучения иноязычного чтения с использованием стратегий автономной учебной деятельности. В исследовании теоретически обоснована необходимость целенаправленного обучения стратегиям чтения и предложена классификация стратегий чтения с позиции развития умений в иноязычной чтении студентов-филологов педагогическогоВУЗ.Обоснована и экспериментально доказана эффективность разработанной системы упражнений и стратегий для работы над англоязычным текстом, которая направлена на развитие у будущих филологов учебных действий, которые помогали бы учиться самостоятельно, принимать решения в образовательном процессе, выбирать и комбинировать стратегии и знания, составлять программу действий и операций, что поможетим самостоятельно максимально приблизиться к целям обучения. The thesis is devoted to the problem of teaching foreign language reading using the strategies of autonomous learning activity. The study introduces the theoretical ground for the necessity of targeted learning of reading strategies and proposes a classification of reading strategies from the standpoint of developing students’ skills in foreign language reading in pedagogical university.The effectiveness of the developed system of exercises and strategies for working with an English-language text has been grounded and experimentally tested. The above system aims to develop future philologists’ learning activities that would help students learn independently, make decisions while studying, choose and combine strategies and knowledge , which will help them to get as close as possible to the learning objectives.