Ігрові форми роботи на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетентності учнів основної школи
Abstract
В дипломній роботі розкриваються психолого-педагогічні характеристики учнів базової школи та досліджується вплив позитивної мотивації та пізнавального інтересу на успішне вивчення мови. В дослідженні наголошується на важливість застосування ігор у процесі вивчення мови та надається характеристика різноманітним типам ігор для успішного оволодіння англійською мовою. В дипломной работе раскрываются психолого-педагогические характеристики учащихся базовой школы, и исследуется влияние положительной мотивации и познавательного интереса на успешное изучение языка. В исследовании отмечается роль игр в процессе изучения языка и дается характеристика разнообразным типам игр для успешного овладенияа английским языком. The paper considers psychological and pedagogical characteristics of secondary school students and explores the impact of positive motivation and cognitive interest on the successful study of English. The research points out the positive role of playing while studying the language and describes different types of games to master English effectively.