Show simple item record

dc.contributor.authorТрачук, Н.М.
dc.contributor.authorTrachuk, N.M.
dc.date.accessioned2021-02-16T11:47:50Z
dc.date.available2021-02-16T11:47:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationТрачук Н.М. Позитивне ставлення до навчання як мотив учіння дітей з особливими освітніми потребами / Н.М. Трачук // Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць / укл. Поясик О.І.,Слипанюк О. В., Ковальчук М.П. Івано-Франківськ: НАІР, 2021. – С.174-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7140
dc.descriptionпедагогічна освіта, початкова освіта, інклюзивна освіта.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розкрито сутність позитивного ставлення до навчальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в контексті мотивів учіння. Показано залежність між підвищенням інтересу до змісту навчального матеріалу та формуванням емоційно-позитивного ставлення учнів з особливими освітніми потребами до навчання в школі. Виокремлено педагогічні передумови формування в молодших школярів позитивного ставлення до навчальної діяльності як одного із провідних мотивів учінняuk_UA
dc.description.abstractВ данной статье раскрыта сущность позитивного отношения к учебной деятельности детей с особыми образовательными потребностями в контексте мотивов учения. Показана зависимость между повышением интереса к содержанию учебного материала и формированием эмоционально-положительного отношения учащихся с особыми образовательными потребностями к обучению в школе. Выделены педагогические предпосылки формирования у младших школьников положительного отношения к учебной деятельности как одного из ведущих мотивов учения.ru
dc.description.abstractThis article reveals the essence of a positive attitude to the educational activities of children with special educational needs in the context of learning motives. The relationship between increasing interest in the content of educational material and the formation of emotionally positive attitudes of students with special educational needs for schooling is shown. The pedagogical preconditions for the formation of a positive attitude to educational activities in junior schoolchildren as one of the leading motives for learning are highlighted.en
dc.publisherАктуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових працьuk_UA
dc.subjectпозитивне ставлення до навчання,uk_UA
dc.subjectмотиви учіння,uk_UA
dc.subjectпізнавальний інтерес,uk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами,uk_UA
dc.subjectположительное отношение к учебе,ru_Ru
dc.subjectмотивы учения,ru_Ru
dc.subjectпознавательный интерес,ru_Ru
dc.subjectдети с особыми образовательными потребностями,uk_UA
dc.subjectpositive attitude to learning,en_En
dc.subjectlearning motives,en_En
dc.subjectcognitive interest,uk_UA
dc.subjectchildren with special educational needs.en_En
dc.titleПозитивне ставлення до навчання як мотив учіння дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.title.alternativeПоложительное отношение к учебе как мотив учения детей с особыми образовательными потребностямиru_Ru
dc.title.alternativePositive attitude to learning as a motive for learning children with special educational needsen_En
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record