Show simple item record

dc.contributor.authorІгнатович, О. М.
dc.contributor.authorIhnatovych, О. M.
dc.date.accessioned2021-02-07T19:38:30Z
dc.date.available2021-02-07T19:38:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationІгнатович О. М. Індивідуально-психологічні відмінності інноваційності педагогічних працівників / О. М. Ігнатович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. - Вінниця : Друк плюс, 2020. - Вип. 57. - C. 164-174.uk_UA
dc.identifier.otherУДК: 378:159.9]001.895
dc.identifier.otherDOI: 10.31652/2412-1142-2020-57-164-173
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7065
dc.descriptionВища освіта. Іноваційне навчання.uk_UA
dc.description.abstractПредставлені у статті матеріали присвячені актуальній для вікової та педагогічної психології проблемі – розвитку інноваційності педагогічних працівників. Адже суттєві соціально-економічні явища, що відбуваються в сучасній Україні, вимагають від педагогічних працівників відповідного рівня психологічної готовності особистості до реалізації ідей розвитку освіти на інноваційних засадах. У Концепції «Нова українська школа» зазначено, що школа повинна бути в авангарді суспільних змін, а її випускник – інноватором, здатним змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя. У змісті цієї статті представлено розроблену для виявлення рівнів розвитку інноваційності педагогічних працівників, а також побудови психологічного профілю особистості інноваційного педагогічного працівника, методику самооцінки фахової інноваційної культури педагога «СФІКП». Разом із зазначеною методикою в емпіричному дослідженні інноваційності педагогічних працівників закладів загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти було включено процедури експертного опитування, контент-аналізу, діагностики за комплексом стандартизованих психодіагностичних методик. Метою статті було виявлення відмінностей у структурі та рівнях розвитку інноваційності педагогічних працівників. В процесі виконання завдань дослідження виявлено індівідуально-психологічні відмінності інноваційності педагогічних працівників, кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук, результатом чого є визначення їх особистісних психотипів (оптиміст, песиміст, реаліст, мрійник, критик, педант) на підставі виявлених у досліджуваних педагогів відмінностей у комунікативних властивостях, особливостях міжособистісної взаємодії, емоційно-вольових особливостях, інтелектуальних властивостях.uk_UA
dc.description.abstractThe materials presented in the article are devoted to an urgent problem for developmental and educational psychology - the development of innovativeness of teaching staff. After all, the significant socio-economic phenomena occurring in modern Ukraine require teachers to have an appropriate level of psychological readiness of the individual to implement the ideas of developing education on innovative principles. The Concept "New Ukrainian School" states that the school should be at the forefront of social change, and its graduate should be an innovator capable of changing the world around him, developing the economy, competing in the labor market, and learning throughout life. The content of this article presents a methodology for self-assessment of the professional innovative culture of a teacher, developed to identify the levels of development of innovativeness of pedagogical workers, as well as to build a psychological profile of the personality of an innovative pedagogical worker. Together with this methodology, in an empirical study of the innovativeness of pedagogical workers in institutions of general secondary, out-of-school, vocational, higher, postgraduate education, expert survey procedures, content analysis, diagnostics were used using a set of standardized psychodiagnostic techniques. The purpose of the article was to identify differences in the structure and levels of development of innovativeness of teaching staff. In the process of completing the research tasks, individual psychological differences in the innovativeness of pedagogical workers qualified in specialties in the field of natural, humanitarian and physical and mathematical sciences were revealed, the result of which is the determination of their personal psychotypes (optimist, pessimist, realist, dreamer, critic, pedant) based on differences in communicative properties, peculiarities of interpersonal interaction, emotional-volitional characteristics, intellectual properties revealed among the studied teachers.en
dc.publisherВінниця : Друк плюсuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.subjectінноваційна сприйнятливістьuk_UA
dc.subjectсобистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectінноваційна спрямованістьuk_UA
dc.subjectinnovativenessuk_UA
dc.subjectinnovative sensitivityuk_UA
dc.subjectpersonal readiness for innovative pedagogical activityuk_UA
dc.subjectinnovative focusuk_UA
dc.titleІндивідуально-психологічні відмінності інноваційності педагогічних працівників.uk_UA
dc.title.alternativeIndividual psychological differences in the innovativeness of teaching staff.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record