Show simple item record

dc.contributor.authorМатієнко, О. С.
dc.contributor.authorБардашевська, Ю. О.
dc.contributor.authorMatiienko, O.St.
dc.contributor.authorBardashevska, Yu.O.
dc.date.accessioned2021-02-05T11:12:01Z
dc.date.available2021-02-05T11:12:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМатієнко О. С. Аксіологічний підхід у підготовці майбутніх учителів іноземних мов до педагогічної взаємодії (з досвіду університетів Республіки Польща) / О. С. Матієнко, Ю. О. Бардашевська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. - Вінниця : Друк плюс, 2020. - Вип. 57. - C. 107-113.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.091-051:811.111(438)
dc.identifier.otherDOI: 10.31652/2412-1142-2020-57-107-113
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7052
dc.descriptionВища освіта. Майбутні вчителі іноземної мови.uk_UA
dc.description.abstractВ останнє десятиліття модульна концепція університетського навчання вчителів у Польщі стала базовою в системі професійної підготовки. В основу концепції покладено тезу про те, що модуль у процесі навчання становить програмну одиницю умовно закритого відрізка програми навчання. Модульні одиниці можуть утворювати програмні послідовності. Розроблена структура модулів базується на системі цінностей, аспірацій, здібностей тих, хто навчається. Вона умовно названа «стежками». Основою будови програми стала трьохелементна структура професійних функцій учителя. Перший елемент – це функція, що охоплює сферу діяльності, яка відноситься до аксіологічного виміру, тобто до перших категорій, найважливіших для гуманітарного розвитку людської індивідуальності. Ця функція виявляється в аксіологічній активності студента і в результаті повинна довести до сформування аксіологічного установлення педагогічних дій. Другий елемент – це категорія професійних функцій, які стосуються пізнавальних процесів. Реалізація цих функцій створює орієнтаційну основу педагогічної праці вчителя, яка визначається в основному знаннями педагогічної діяльності різних вимірів. Третій елемент структури охоплює праксеологічний рівень кваліфікації вчителя, тобто наявність умінь і практичної вправності, а також творчі та методичні компетенції. У статті викладено певний досвід науковців і педагогів Республіки Польща щодо впровадження модульної концепції університетського навчання вчителів на основі аксіологічного підходу; подано аналіз її цілей, структури, методичного оснащення; підкреслено позитивні надбання і деякі недоліки, що є корисним для запозичення і впровадження в систему професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні.uk_UA
dc.description.abstractIn the last decade, the modular concept of university teacher education in Poland has become the basic one in the system of professional training. The concept is based on the thesis that the module in the training process is a program unit of a conditionally closed segment of the curriculum. Modular units can form program sequences. The developed structure of modules is based on the system of values, aspirations, abilities of learners. It is conventionally called "trails". The basis of the program structure was the three-element structure of the teacher's professional functions. The first element is a function that covers the sphere of activity that belongs to the axiological dimension, that is, to the first categories that are important for the humanitarian development of human individuality. This function is manifested in the axiological activity of the student and as a result should lead to the formation of an axiological establishment of pedagogical actions. The second element is the category of professional functions related to cognitive processes. The implementation of these functions creates the orientation basis of teacher's pedagogical work, which is determined mainly by knowledge of pedagogical activities of various dimensions. The third element of the structure covers the praxeological level of teacher's qualifications, that is, the presence of skills and practical snorting, as well as creative and methodological competencies. The article describes some experience of scientists and teachers of the Republic of Poland in introducing the modular concept of university teacher education based on the axiological approach; the analysis of its purposes, structure, methodical equipment is given; highlights positive achievements and some shortcomings that are useful for borrowing and implementationen
dc.publisherВінниця : Друк плюсuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі іноземної мовиuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectдосвід Республіки Польщаuk_UA
dc.subjectfuture foreign language teachersuk_UA
dc.subjectmodular traininguk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectexperience of the Republic of Polanduk_UA
dc.titleАксіологічний підхід у підготовці майбутніх учителів іноземних мов до педагогічної взаємодії (з досвіду університетів Республіки Польща)uk_UA
dc.title.alternativeAxiological approach in the preparation of future foreign languages teachers for pedagogical interaction (from the experience of universities in the Republic of Poland)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record