Порівняльна характеристика ментальності студентів різних регіонів України: магістерська робота
Abstract
Велике значення для росту моральної самосвідомості має власний досвід майбутнього психолога, його діяльність, в ході якої складаються не тільки моральні поняття, але і моральні почуття, звички та інші неусвідомлювані компоненти моральної поведінки. Характерний для особистості спосіб вирішення моральних проблем, як і та система цінностей, з якою ці проблеми співвідносяться, формується насамперед під час практичної діяльності студентів-психологів та їх спілкування з оточуючими людьми. Поведінка особистості залежить не тільки від того, як вона розуміє проблему, яка перед нею стоїть, але і від психологічної готовності до тієї або іншої дії. Формування внутрішніх моральних інстанцій, «морального « я »», з яким майбутні психологи співвідносить свої мотиви і поведінку, - результат спільного розширення кола дій і відповідальності, розвитку інтелекту, емоцій і волі, що відбувається в ході практичної діяльності особистості.