Show simple item record

dc.contributor.authorТеледида, Т.В.
dc.contributor.authorTeледида, Т.В.
dc.contributor.authorTeledyda, T.V.
dc.date.accessioned2021-01-14T11:45:40Z
dc.date.available2021-01-14T11:45:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationТеледида Тетяна Володимирівна. Предметно-мовне інтегроване навчання як засіб розвитку мовленнєвих умінь учнів старшої школи: дипломна робота / Т. В. Теледида; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020. – 117 с.: рис., табл., додатки. – Бібліогр.: с. 88-95 (70 назв).uk_UA
dc.identifier.otherУДК 372.881.111.1
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6658
dc.descriptionметодика навчання іноземних мовuk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота представляє результати дослідження ефективності застосування методу CLIL з метою розвитку мовленнєвих умінь учнів старшої школи. У роботі здійснено системний аналіз існуючих підходів до розуміння концепції предметно-мовного інтегрованого навчання, проаналізовано ряд вітчизняних та зарубіжних публікацій; визначено шляхи імплементації даного методу у практику навчання іноземних мов у старшій школі; запропоновано комплекс вправ, який ілюструє визначені авторкою способи практичної реалізації методики CLIL.uk_UA
dc.description.abstractДанная дипломная работа представляет результаты исследования эффективности применения метода CLIL с целью развития речевых учений учеников старшей школы. В работе проведен системный анализ существующих подходов к пониманию концепции предметно-языкового интегрированного обучения, проанализирован ряд отечественных и зарубежных публикаций; определены пути имплементации данного метода в практику обучения иностранным языкам в старшей школе; предложен комплекс упражнений, который иллюстрирует способы практической реализации методики CLIL.
dc.description.abstractДанная дипломная работа представляет результаты исследования эффективности применения метода CLIL с целью развития речевых учений учеников старшей школы. В работе проведен системный анализ существующих подходов к пониманию концепции предметно-языкового интегрированного обучения, проанализирован ряд отечественных и зарубежных публикаций; определены пути имплементации данного метода в практику обучения иностранным языкам в старшей школе; предложен комплекс упражнений, который иллюстрирует способы практической реализации методики CLIL.
dc.description.abstractThis diploma thesis presents the results of a study into the effectiveness of CLIL implementation with the aim of developing speech skills in high school students. It also contains a systematic analysis of the existing approaches to understanding the concept of CLIL, a review of a range of Ukrainian and foreign academic papers, suggestions on the ways of CLIL implementation in high school as well as a complex of specially designed exercises illustrating practical ways of introducing CLIL into EFL practices.
dc.publisherВінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020. – 117 с.: рис., табл., додатки. – Бібліогр.: с. 88-95 (70 назв).uk_UA
dc.subjectПредметно-мовне інтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectBICS i CALPuk_UA
dc.subjectмислення вищого порядкуuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectПредметно-языковое интегрированное обучениеuk_UA
dc.subjectмышление высшего порядкаuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectContent and language integrated learninguk_UA
dc.subjectBICS and CALPuk_UA
dc.subjecthigh order thinking skillsuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.titleПредметно-мовне інтегроване навчання як засіб розвитку мовленнєвих умінь учнів старшої школиuk_UA
dc.title.alternativeПредметно-языковое интегрированное обучение как средство развития речевых умений учеников старшей школыuk_UA
dc.title.alternativeContent and language integrated learning as a means of developing speech skills in high school studentsuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record