Show simple item record

dc.contributor.authorКириляк, Я.
dc.contributor.authorKirilyak, Y.
dc.date.accessioned2020-11-16T12:35:33Z
dc.date.available2020-11-16T12:35:33Z
dc.date.issued2018-11-21
dc.identifier.citationКириляк Я. Народно -пісенна творчість та її роль у музично- естетичному вихованні молодших школярів / Я. Кориляк //Актуальні проблеми мистецької підготовки майбутнього вчителя (VІІ школа методичного досвіду): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 21-22 листопада 2018 року. – Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2018 – С. 178-183uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.31:398.8:371.32
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5954
dc.descriptionпочаткова школа; музично-естетичне виховання; народно-пісенна творчістьuk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується значення народно пісенної творчості в музично-естетичному вихованні учнів початкових класів. Усі найвидатніші педагоги світу визнавали, що виховання дитини завжди має ґрунтуватися насамперед на культурно-історичних цінностях своєї нації, а вже пізніше відбувається знайомство з традиціями інших народів. Розглядаються педагогічні умови вивчення українського музичного фольклору на уроках музичного мистецтва в початкових класах; методи та прийоми, які використовуються на уроках.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the importance of folk song creativity in the musical-aesthetic education of elementary school pupils. All the most prominent educators of the world recognized that the education of the child should always be based primarily on the cultural and historical values of his nation, and later introduction with the traditions of other peoples takes place. The edagogical conditions of studying Ukrainian folk music at the lessons of musical art in elementary classes are considered; methods and techniques used in the classroomare сonsidered.en
dc.description.abstractВ статье анализируется значение народно песенного творчества в музыкально-эстетическом воспитании учащихся начальных классов. Все выдающиеся педагоги мира признавали, что воспитание ребенка всегда должна основываться прежде всего на культурно-исторических ценностях своей нации, а уже потом происходит знакомство с традициями других народов. Рассматриваются педагогические условия изучения Украинский музыкального фольклора на уроках музыкального искусства в начальных классах; методы и приемы, используемые на уроках.ru
dc.publisherВінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2018uk_UA
dc.subjectмузично - естетичне вихованняuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectнародно-пісенна творчістьuk_UA
dc.subjectбесідаuk_UA
dc.subjectслухання музикиuk_UA
dc.subjectmusical - aesthetic educationuk_UA
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UA
dc.subjectfolk song creativityuk_UA
dc.subjectconversationuk_UA
dc.subjectlistening to musicuk_UA
dc.subjectмузыкально - эстетическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectмладшие школьникиuk_UA
dc.subjectнародно-песенное творчествоuk_UA
dc.subjectбеседаuk_UA
dc.subjectслушание музыкиuk_UA
dc.titleНародно -пісенна творчість та її роль у музично- естетичному вихованні молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeFolk-song creativity and its role in musical and aesthetic education of junior pupilsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record