Search
Now showing items 1-10 of 52
Педагогічні умови формування творчих умінь в учнів початкової школи
(Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020)
У статті висвітлено та охарактеризовано педагогічні умови організації освітнього процесу, орієнтованого
на розвиток і формування творчих умінь в учнів початкової школи. У результаті аналізу нормативно-правової
бази ...
Театр природи як засіб формування soft skills в учнів початкових класів
(Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія., 2020)
У статті проведений дефінітивний аналіз поняття «soft skills» та виокремлено основні такі як: емоційний інтелект, креативність, управління інформацією, презентація себе та раціональне використання часу. Нами обґрунтовано ...
Модель формування творчих умінь в учнів початкової школи з використанням інтерактивних технологій
(Area Nauki, 2020)
У статті розглядаються актуальні методологічні аспекти проблеми формування творчих умінь в учнів початкової школи з використанням інтерактивних технологій. За результатами нормативно-правових документів, які регламентують ...
Методичні аспекти впровадження інтерактивних технологій у підготовку майбутніх учителів початкової школи
(КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», 2020)
У статті розкрито та обґрунтовано методичні аспекти впровадження інтерактивних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи. Зокрема, висвітлено сутність поняття "інтерактивна технологія навчання". ...
Розвиток творчих умінь молодших школярів з особливими освітніми потребами з використанням інтерактивних технологій
(Науковий вісник Ужгородського уніврситету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота", 2020)
За результатами вивчення наукових праць визначено, що саме використання інтерактивних технологій в освітньому процесі сприятиме всебічному розвитку молодших школярів, розкриттю потенційних можливостей кожної дитини з ...
Формування моральної культури майбутніх учителів початкових класів
(Scientific and pedagogic internship «Innovative methods of organizational process in the field of pedagogy and psychology іn Ukraine and EU countries», 2019)
У статті подано власне поняття моральної культури педагога як системної характеристики та базової складової професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів; виокремлено критерії та показники моральної ...
Формування шкільної зрілості дитини в середовищі співпраці сім’ї і ДЗО
(Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 2019)
В статті описано стан взаємодії сім'ї та закладів дошкільної освіти у процесі формування шкільної зрілості дошкільників на основі аналізу результатів констатувального експерименту та обґрунтовано педагогічні умови покращення ...
Особливості використання орігамі-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
(Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 2018)
Стаття присвячена проблемі всебічного розвитку молодших школярів засобами орігамі-терапії. Визначено переваги такого виду арт-терапії, психотерапевтичні властивості та механізм впливу на дітей з особивими освітніми потребами.
Трудове навчання у контексті гуманітарно-освітнього процесу
(Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи: теорія, досвід, проблеми: збірник матеріалів всеукраїнської дистанційної науково-практичної конференції, 2018)
У статті розкрито педагогічні умови та основні шляхи реалізації взаємозв’язку естетичного і трудового виховання молодших школярів у системі навчальновиховної роботи початкової школи.
Національне виховання майбутніх учителів початкових класів засобами декоративно-прикладного мистецтва
(Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 2019)
У статті розглядається особливості національнопатріотичного виховання студентів педагогічних навчальних закладів, розкрито цінність народного декоративно-прикладного мистецтва, виокремлено організаційно-структурні компоненти ...