Search
Now showing items 1-8 of 8
Позитивне ставлення до навчання як мотив учіння дітей з особливими освітніми потребами
(Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць, 2021)
У даній статті розкрито сутність позитивного ставлення до
навчальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в контексті
мотивів учіння. Показано залежність між підвищенням інтересу до змісту
навчального ...
Категориальное разграничение понятий "интерактивная технология" и "интерактивный метод обучения"
(KELM: Knowledge, Education, Law, Management, 2021)
Статья посвящена освещению проблемы категориального разграничения понятий «интерактивная технология» и «интерактивный метод обучения», поскольку в педагогике они часто отождествляются. Автор отмечает, что для разграничения ...
Розвиток творчої обдарованості молодших школярів засобами інтерактивної гри з елементами театралізації
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2021)
У статті висвітлено теоретичні аспекти використання інтерактивних
театралізованих ігор у розвитку творчої обдарованості молодших школярів. Окреслено
ознаки, види, особливості та переваги їх застосування в освітньому ...
Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ: природнича складова»: робочий зошит
(Вінниця, 2021)
Робочий зошит “Методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ”:
природнича складова”є частиною навчально-методичного комплексу дисципліни
“Методика навчання природничої освітньої галузі” у закладі вищої освіти, ...
Формування готовності майбутніх учителів до природоохоронної роботи в початковій школі: методичні рекомендації.
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2021)
Методичні рекомендації спрямовані на формування готовності майбутніх учителів до природоохоронної роботи у початковій школі. Вони дозволяють комплексно підійти до освітнього процесу студентів, сприяють засвоєнню ними ...
Зміни у професійній підготовці польських вчителів та їхні нові компетентності.
(2021)
У статті окреслені моделі підготовки майбутніх вчителів, пов’язані з різними концепціями вищої освіти та відповідними типами закладів вищої освіти. Представлено огляд альтернативних типологій концепцій педагогічної освіти, ...
Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС
(Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021, 2021)
На прикладі окремих краї ЄС (Бельгії, Фінляндії, Швеції, Норвегії, Австрії, Німеччини та Англії) представлено моделі підтримки інклюзивної освіти. Вказано, що векторами розвитку інклюзивної освіти на сучасному етапі є: ...
O współczesnych technologiach nauczania inkluzyjnego.
(2021)
W artykule przedstawiono istotę procesów technologicznych podczas realizacji edukacji włączającej. Przeanalizowane główne grupy technologii inkluzywnych (organizacyjne i pedagogiczne). Określone kryteria oceny technologii.