Search
Now showing items 1-10 of 23
Педагогічні умови формування творчих умінь в учнів початкової школи
(Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020)
У статті висвітлено та охарактеризовано педагогічні умови організації освітнього процесу, орієнтованого
на розвиток і формування творчих умінь в учнів початкової школи. У результаті аналізу нормативно-правової
бази ...
Театр природи як засіб формування soft skills в учнів початкових класів
(Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія., 2020)
У статті проведений дефінітивний аналіз поняття «soft skills» та виокремлено основні такі як: емоційний інтелект, креативність, управління інформацією, презентація себе та раціональне використання часу. Нами обґрунтовано ...
Модель формування творчих умінь в учнів початкової школи з використанням інтерактивних технологій
(Area Nauki, 2020)
У статті розглядаються актуальні методологічні аспекти проблеми формування творчих умінь в учнів початкової школи з використанням інтерактивних технологій. За результатами нормативно-правових документів, які регламентують ...
Методичні аспекти впровадження інтерактивних технологій у підготовку майбутніх учителів початкової школи
(КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», 2020)
У статті розкрито та обґрунтовано методичні аспекти впровадження інтерактивних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи. Зокрема, висвітлено сутність поняття "інтерактивна технологія навчання". ...
Розвиток творчих умінь молодших школярів з особливими освітніми потребами з використанням інтерактивних технологій
(Науковий вісник Ужгородського уніврситету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота", 2020)
За результатами вивчення наукових праць визначено, що саме використання інтерактивних технологій в освітньому процесі сприятиме всебічному розвитку молодших школярів, розкриттю потенційних можливостей кожної дитини з ...
Значення педагогічних дисциплін у формуванні когнітивно-змістового компоненту готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми
(Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІV Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти, 2020)
Визначено підготовку майбутніх педагогів до роботи з
обдарованими дітьми як окремий напрям освітнього процесу в педагогічному
ЗВО. Показано важливість моделювання спеціальних умов і організації
цілеспрямованої й ...
Моделювання культурно-освітнього простору як умова успішного розвитку дитини з проявами обдарованості
(Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» (12-18 травня 2020 року, м. Запоріжжя) [Електронний ресурс]:, 2020)
Показано значення соціального чинника в реалізації дитячої
обдарованості як потенціалу в сталу характеристику дорослої людини.
Проаналізовано проблему створення культурно-освітнього простору для
розвитку обдарованості ...
Упровадження європейських студій у підготовку майбутніх вихователів до роботи з потенційно обдарованими дітьми
(Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейські Виміри Сталого Розвитку», 26 червня 2020, 2020)
Показано необхідність набуття майбутніми вихователями
спеціальної компетентності для роботи із здібними й талановитими дітьми.
Проаналізовано зарубіжний досвід щодо отримання студентами педагогічних
спеціальностей знань ...
Вплив особистості вчителя на формування позитивних мотивів навчання молодших школярів
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020)
У статті піднімається проблема підвищення мотивації учіння молодших школярів. Обґрунтовується позиція впливу особистості педагога на розвиток позитивних мотивів учіння дітей. Визначаються педагогічні умови підвищення ...
Розвиток обдарованості дітей як напрям діяльності педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти
(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2020)
Статтю присвячено актуальному питанню організації
діяльності педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти з розвитку
здібностей і обдарувань дітей. З’ясовано, що в низці високорозвинених країн
світу виявлення і ...