Browsing Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць by Issue Date
Now showing items 1-20 of 296
-
Педагогічна взаємодія між шкільними уроками як важливий чинник художньо-трудової підготовки учнів
(2008)Стаття розглядає питання необхідності організації навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках трудового навчання, образотворчого мистецтва, художньої культури, української літератури та історії України, а також ... -
Управління інноваційною діяльністю керівників загальноосвітніх навчальних закладів: соціально-педагогічний аспект
(Вінниця : ВДПУ, 2008)У статті визначено основні аспекти соціально педагогічних принципів інноваційної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу, особливості його управління. -
Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці дітей з вадами слуху
(2008)В статті розглянуті питання професійної підготовки дітей з проблемами слуху, їх навчання на основі використання технології інтерактивного навчання -
Формування елементів творчої активності в майбутніх учителів напряму підготовки «технологічна освіта»
(Вінниця : ВДПУ, 2008)У статті наголошується на важливості формування елементів творчої активності у майбутніх вчителів за напрямом підготовки «Технологічна освіта». Автор розглядає можливість використання в навчально-виховному процесі творчих ... -
Використання телекомунікаційних проектів у процесі формування професійної компетентності кваліфікованих робітників електрорадіотехнічного профілю
(2008)Метод проектів дозволяє підвищити ефективність усіх видів освітньої діяльності на основі використання інформаційних та комунікаційних технологій; а саме до підвищення якості підготовки фахівців радіо-електро-технічних типу ... -
Особливості формування в учнів молодшого шкільного віку англомовної компетенції в аудіюванні
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті розглядаються особливості аудіювання молодших школярів як психічного процесу, а також з точки зору його розвитку в навчальній діяльності. Визначаються методичні завдання, вирішення яких забезпечує динаміку ... -
Використання проектних технологій на уроках українознавства в загальноосвітніх навчальних закладах
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті розглянуто суть проектних технологій, описано актуальність їх застосування у навчальному процесі і розкрито можливості застосування проектних технологій на уроках українознавства в загальноосвітніх навчальних ... -
Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у проектній діяльності учнів
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті на прикладі телекомунікаційного навчального проекту «Вінниця — туристична перлина Поділля» розглянуто можливості використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у проектній діяльності учнів, ... -
Методика використання мультимедійних засобів навчання у ПТНЗ художнього профілю
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті визначені особливості реалізації принципів навчання та методика реалізації мультимедійних засобів навчання учнів ПТНЗ художнього профілю -
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання елементів машинознавства у загальноосвітній школі
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для активізації і стимулювання процесів сприйняття, формування і закріплення техніко-технологічних школярами СЗШ -
Аналіз результатів проведеного експериментального дослідження з формування організаторських здібностей студентів вищого навчального закладу
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті розглядаються результати проведеного експериментального дослідження щодо формування організаторських здібностей студентів вищого навчального закладу -
Застосування сучасних педагогічних технологій та інноваційних методик у процесі навчання та виховання молодших спеціалістів на заняттях з психології
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті розглянуто сучасні педагогічні технології та окремі інноваційні методи, які застосовують у процесі навчання та виховання молодих спеціалістів. Проаналізовано особливості інтерактивних технологій та їх ... -
Інноваційна діяльність – вектор розвитку сучасної бібліотеки вищого навчального закладу
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)Впровадження новітніх технологій – важливий напрям роботи бібліотеки щодо інформаційного забезпечення навчального процесу та наукової діяльності вищого навчального закладу. Досвід роботи бібліотеки Вінницького державного ... -
Формування базових професійних компетенцій у майбутніх електромеханіків з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті йдеться про необхідність формування у майбутніх робітників базових професійних компетенцій у процесі навчання в ПТНЗ. Це дасть їм змогу успішно розв'язувати широкий спектр завдань на виробництві і в сфері послуг, ... -
Взаємозв'язок навчальної мотивації та професійного саморозвитку студентів медичних коледжів
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)Здійснено узагальнення матеріалів проведених досліджень з проблеми вивчення особливостей становлення професійної спрямованості майбутніх медичних працівників на етапі навчання в коледжі. Виявлені взаємозв'язки навчальної ... -
Досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Великій Британії
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті досліджується досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму та особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах Великої Британії, що може ... -
Професійна підготовка вчителів природничих дисциплін: нові вимоги часу
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті проаналізовано нові вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін. Обгрунтовано потребу у формуванні в майбутніх педагогів готовності до валеологізації змісту й технологій навчання -
Професійна спрямованість навчання графічних дисциплін майбутніх учителів технологій і креслення
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті розглядаються проблеми професійної спрямованості навчання графічних дисциплін. Встановлено, що реалізація професійної спрямованості навчання графічних дисциплін на основі міжпредметних зв’язків дозволяє покращити ... -
Використання інформаційно-комунікаційних технологій тасоціальних сервісів у навчанні
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014)У статті висвітлено використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі освіти, їх переваги та недоліки, цілі; проаналізовано та охарактеризовано соціальні сервіси, виділено їх основні можливості у педагогічній ... -
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми
(Київ ; Вінниця : Планер, 2014)У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики середніх загальноосвітніх шкіл,професійно-технічних навчальних закладів, працівники вищих навчальних закладів I-II і III-IV рівнів акредитації висвітлюють ...