Show simple item record

dc.contributor.authorДемченко, О. П.
dc.contributor.authorДемченко, Е. П.
dc.contributor.authorDemchenko, О. Р.
dc.date.accessioned2020-10-28T17:46:15Z
dc.date.available2020-10-28T17:46:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДемченко О.П. Творча педагогічна діяльність як чинник задоволення особливих освітніх потреб обдарованих дітей / О.П.Демченко // Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції : Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. - Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г.М., 2018. - С. 215-219uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5671
dc.descriptionДошкільна та початкова оcвітаuk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність створення спеціальних умов для задоволення особливих потреб обдарованих дітей. Показано значення творчо-розвивального середовища в розвитку здібностей і обдарованості учнів. Визначено необхідність спеціальної підготовки майбутніх фахівців психолого-педагогічного профілю до роботи з обдарованими дітьми на засадах компетентнісного підходу. Розкрито сутність креативної компетентності в структурі особистості педагога обдарованих дітей.uk_UA
dc.description.abstractАннотация. Обоснована необходимость создания специальных условий для удовлетворения особых потребностей одаренных детей. Показано значение развивающей творче ской среды в развитии способностей и одаренности учеников. Определена необходимость специальной подготовки будущих специалистов психолого-педагогического профиля к работе с одаренными детьми на основе компетентностного подхода. Раскрыта сущность креативной компетентности в структуре личности педагога одаренных детей.ru
dc.description.abstractThe need to create special conditions to meet the special needs of gifted children is substantiated. The importance of creative and developmental environment in the development of abilities and talents of students is shown. The necessity of special training of future specialists of psychological and pedagogical profile to work with gifted children on the basis of the competence approach is determined. The essence of creative competence in the structure of the personality of a teacher of gifted children is revealed.en
dc.publisherІвано-Франківськ : Видавець Кушнір Г.М.uk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectкреативна компетентністьuk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectтворчествоuk_UA
dc.subjectкреативная компетентностьuk_UA
dc.subjectодаренностьuk_UA
dc.subjectодаренные детиuk_UA
dc.subjectособые образовательные потребностиuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcreative competenceuk_UA
dc.subjectgiftednessuk_UA
dc.subjectgifted childrenuk_UA
dc.subjectspecial educational needsuk_UA
dc.titleТворча педагогічна діяльність як чинник задоволення особливих освітніх потреб обдарованих дітейuk_UA
dc.title.alternativeТворческая педагогическая деятельность как фактор удовлетворения особых образовательных потребностей одаренных детейuk_UA
dc.title.alternativeCreative pedagogical activity as a factor of satisfacing the special educational needs of gifted childrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record