Підготовка майбутніх педагогів нової української школи до розвитку обдарованості дітей
View/ Open
Date
2019Author
Демченко, О. П.
Демченко, Е. П.
Demchenko, О. Р.
Metadata
Show full item recordAbstract
Виокремлено стереотипи і недоліки в організації виховної роботи в сучасній початковій школі. Акцентовано увагу на орієнтованості виховної діяльності на умовного «типового учня». Показано можливості розвитку здібностей і обдарованості дітей в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Виокремлено напрями підготовки майбутніх учителів до розвитку обдарованості дітей. Выделены стереотипы и проблемы в организации воспитательной работы в современной школе. Акцентировано внимание на ориентированности воспитательной деятельности на условного «типичного ученика». Показаны возможности развития способностей и одаренности детей в условиях реализации Концепции «Новая украинская школа». Выделены направления подготовки будущих учителей к развитию одаренности детей Stereotypes and shortcomings in the organization of educational work in a modern primary school are highlighted. Emphasis is placed on the focus of educational activities on the conditional "typical student". Possibilities of development of abilities and talents of children in the conditions of realization of the Concept "New Ukrainian school" are shown. The directions of preparation of future teachers for the development of children's talents are singled out.