Формування у майбутніх учителів немовних спеціальностей компетентності в англомовному діалогічному мовленні з використанням проблемних ситуацій: дипломна робота
View/ Open
Date
2019Author
Горовенко, Катерина Андріївна
Горовенко, К. А.
Horovenko, K. A.
Metadata
Show full item recordAbstract
У даній дипломній роботі досліджуються способи розвитку навичок діалогічного мовлення шляхом застосування проблемних ситуацій. Здійснено ретроспективний аналіз поняття і прослідковується його еволюція у науці і практиці. Розглянуто і сучасні способи використання проблемного методу у контексті освітніх реформ і нових викликів сьогодення.
Представивши перелік способів створeння проблeмних ситуaцій нa уроці aнглійської мови , авторка переходить до огляду мeтодів тa прийомів оргaнізaції проблeмного навчання з урахуванням психологічних особливостей учнів старшого шкільного віку і те, яким чином вони корелюють із навчальними цілями. Даний розділ також містить опис експериментального етапу дослідження, впродовж якого було організоване пробне навчання на основі кейс-методу. В данной дипломной работе исследуются способы развития навыков диалогической речи путем использования проблемных ситуаций. Проведен ретроспективный анализ понятия и прослеживается его эволюция в науке и практике. Рассмотрено и современные способы использования проблемного метода в контексте образовательных реформ и новых вызовов современности.
Представив ряд способов создания проблемних ситуаций на уроке английского языка, автор переходит до рассмотрения методов и приемов организации проблемного обучения с учетом психологических особенностей учеников старшего школьного возраста и то, каким образом они коррелируют с учебными целями. Данный раздел также содержит описание експериментального этапа исследования, в ходе котрого было организовано пробное обучение на основании кейс-метода. The diploma thesis under analysis conducts a research into the ways of developing dialogical speech through the use of problem-based situations. It also contains a retrospective analysis of the concepts and traces its evolution in the theory and practice of education. Besides, it considers the modern ways of using the problem-based method in the context of educational reforms and new challenges of the present day.
Having presented a number of ways of creating problem-based situations, the author goes on to consider the methods and tools necessary to organize problem-based learning taking into account the age-related peculiarities of high-school students and their correlation with learning goals. This part contains a description of the experimental part of the research which involved an organization of trial learning on the basis of case method.