Дискурсивні стратегії учасників інтерв'ю: дипломна робота
View/ Open
Date
2019Author
Мізенюк, Дар'я Сергіївна
Мизенюк, Д.С.
Mizeniuk, D.S.
Metadata
Show full item recordAbstract
Це дослідження фокусується на дискурсивних стратегіях учасників співбесіди. Сьогодні існує великий інтерес до поняття «інтерв’ю», і це, очевидно, є надзвичайно важливим, щоб зосередити нашу увагу на стратегіях щодо нього. Зрозумівши, що міжособистісні зв’язки неможливі без спілкування, нам потрібно виявити деякі поняття відповідно до цієї теми. Як результат зростаючого інтересу до аналізу форм діалогу, на наш погляд, нам слід пропустити та обговорити подальші твердження розмовного аналізу з метою з’ясування деяких стратегічних шляхів, що є основою формування діалогу, що може бути моделлю спілкування в наш час.
Методи та завдання цього дослідження - виявлення дискурсивних стратегій, що визначають спосіб, яким комунікатори розробляють свої стратегії у формі інтерв’ю. У центрі нашої роботи - процес мовного взаємозв’язку між учасниками діалогічних форм на вербальному та невербальному шарах розмови. Методи, які використовувались у нашому дослідженні, - це спостереження учасників, інтерв’ю, вторинний аналіз даних та змішані методи. Крім того, ми дізналися сотні статей, а також спостерігали двісті відео з різними інтерв’ю, щоб надати найбільш правильну інформацію відповідно до цієї теми.
Теоретичне значення та новизна цього дослідження - внесок у розвиток комунікативної поведінки, маючи стратегію як один із ключових факторів, що забезпечує характеристику діалогічних підходів у спілкуванні. Research question: this research focuses on discursive strategies of interview participants. There is a great interest towards “interview” as a notion nowadays and obviously that is absolutely essential to focus our attention on strategies towards it. Having realized that interpersonal connections are not possible without communication, we need to discover some notions according this topic. As a result of growing interest to analyses of dialogue forms, in our opinion, we need to overlook and discuss further statements of conversational analyses aiming to find out some strategic ways, which is a basis of a dialogue formation that could be a model of communication nowadays.
Methods and tasks of this research are discovering discursive strategies, that define the way in which communicators develop their strategies in the form of an interview. In the center of our work is the process of language interconnection between participants of the dialogical forms on verbal and non-verbal layers of conversation. The methods that were used in our research are participant observations, interviews, secondary data analysis and mixed methods. We have learnt hundreds of articles moreover, two hundred videos with different interviews were observed to provide the most correct information according to this topic.
The theoretical importance and the novelty of this research is the contribution to the development of communicative behavior, having a strategy as one of the key factors to provide the characteristic of dialogical approaches in communication. Данное исследование посвящено дискурсивным стратегиям участников интервью. В
настоящее время существует большой интерес к «интервью» как к понятию, и, очевидно, это
абсолютно необходимо, чтобы сосредоточить наше внимание на стратегиях в отношении
него. Осознав, что межличностные связи невозможны без общения, мы должны открыть для
себя некоторые понятия по этой теме. В результате растущего интереса к анализу
диалоговых форм, по нашему мнению, нам необходимо игнорировать и обсуждать
дальнейшие утверждения разговорного анализа, направленные на поиск некоторых
стратегических путей, что является основой формирования диалога, который мог бы быть
моделью общения. Настоящее время.
Методы и задачи исследования - выявление дискурсивных стратегий, которые определяют
способ, которым коммуникаторы развивают свои стратегии в форме интервью. В центре
нашей работы - процесс языковой взаимосвязи участников диалогических форм на
вербальном и невербальном уровнях разговора. Методы, которые использовались в нашем
исследовании, включают наблюдения участников, интервью, вторичный анализ данных и
смешанные методы. Более того, мы изучили сотни статей, просмотрели двести видеороликов
с разными интервью, чтобы дать наиболее правильную информацию по этой теме.