Виховання творчої особистості в освітньому процесі початкової школи
Abstract
В статті проаналізовано поняття «творчість», «творчі здібності», «творча особистість» з погляду філософії, педагогіки та психології. Автор пропонує шляхи, що сприятимуть активізації творчої діяльності учнів початкової школи. Визначено важливу роль розвитку дивергентного мислення у процесі виховання творчої особистості, а також описано основні його характеристики. Окреслено педагогічні принципи та шляхи формування творчої особистості молодшого школяра В статье проанализированы понятия «творчество», «творческие способности», «творческая личность» с точки зрения философии, педагогики и психологии. Автор предлагает пути, способствующие активизации творческой деятельности учащихся начальной школы. Подчеркивается важная роль развития дивергентного мышления в процессе воспитания личности, а также описаны основные его характеристики. Определены педагогические принципы и пути формирования творческой личности младшего школьника The article analyzes the notion of "creativity", "creation of ability", "creative individuality" from the point of view of philosophy, pedagogy and psychology. The author suggests ways to enhance the creative activity of elementary school students. The important role of development of divergent thinking in the process of revealing the creative personality is determined, as well as its main characteristics are described. The pedagogical principles and ways of formation of a young person's student's creative personality are outlined
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Розвиток креативного мислення майбутніх педагогів у закладах вищої освіти
Соколовська, Т. В.; Кізім, С. С. (Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2023)Актуальність нашої теми дослідження викликана тим, що в педагогічній площині креативність розглядається як творча здібність, яка є потужним фактором розвитку особистості, визначає її готовність до нестандартного мислення ... -
Творчість у структурі особистості педагога обдарованих дітей
Їжаківська, М.; Ижакивська, М.; Ijakivska, М. (Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019)Обґрунтовано значення спеціальної підготовки майбутніх педагогів до розвитку обдарованості дітей. Розкрито сутність креативності та творчого підходу в професійній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. Показано ... -
Аналіз результатів впровадження експериментальної методики розвитку творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії
Воронецька, В. В.; Voronetska, V. V. (Вінниця : ВДПУ, 2020)У статті аналізуються результати впровадження експериментальної методики розвитку творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії. Розроблена методика спрямовувалася на реалізацію у виховному процесі комплексу педагогічних ...