Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorБардашевська, Ю.О.
dc.contributor.authorБардашевская, Ю.О.
dc.contributor.authorBardashevska, Yu.O
dc.contributor.authorБудас, Ю.О.
dc.contributor.authorBudas, Yu.O.
dc.contributor.authorДмітренко, Н.Є
dc.contributor.authorДмитренко, Н.Е
dc.contributor.authorDmitrenko, N.Ye.
dc.contributor.authorДоля, І.В
dc.contributor.authorDolia, I.V
dc.contributor.authorЗарічна, О.В
dc.contributor.authorЗаричная, Е.В
dc.contributor.authorZarichna, O.V
dc.contributor.authorКлос, Н.С
dc.contributor.authorKlos, N.S
dc.contributor.authorКолядич, Ю.В
dc.contributor.authorKoliadych, Y. V.
dc.contributor.authorЛиса, А.М
dc.contributor.authorЛыса, А.Н
dc.contributor.authorLysa, A.M.
dc.contributor.authorМельник, Л.В
dc.contributor.authorMelnyk, L.V
dc.contributor.authorПетрова, А.І
dc.contributor.authorPetrova, A.I.
dc.contributor.authorПодзигун, О.А
dc.contributor.authorПодзигун, Е.А
dc.contributor.authorPodzihun, O.A.
dc.contributor.authorТарнауз, О.І
dc.contributor.authorTarnauz, O.I.
dc.contributor.authorТеклюк, Г.П
dc.contributor.authorТэклюк, А.П
dc.contributor.authorTekliuk, A.P.
dc.contributor.authorТерещенко, Л.Я
dc.contributor.authorTereshchenko, L.Ya.
dc.contributor.authorЯцишин, О.М
dc.contributor.authorYatsyshyn, O.M.
dc.date.accessioned2019-02-10T10:37:03Z
dc.date.available2019-02-10T10:37:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationProblem-based learning in teaching English as a foreign language: theoretical and practical issues [Текст] = Проблемно-орієнтоване навчання у викладанні англійської мови як іноземної: теоретичні і практичні питання : монографія / [Ю. О. Бардашевська та ін.] ; за заг. ред. Н. Є. Дмітренко (Ю.О. Бардашевська, Ю.О. Будас, Н.Є. Дмітренко, І.В. Доля, О.В. Зарічна, Н.С. Клос, Ю.В. Колядич, А.М. Лиса, Л.В. Мельник, А.І. Петрова, О.А. Подзигун, О.І. Тарнауз, Г.П. Теклюк, Л.Я. Терещенко, О.М. Яцишин); Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського, Ф-т інозем. мов. - Вінниця : Т. П. Барановська [вид.], 2017. - 163 с. : іл. - Текст англ. - Бібліогр. в кінці розд. - 90 прим. - ISBN 978-617-7233-34-2uk_UA
dc.identifier.otherУДК378.147.091.33:811.111 ББК 81.2 Англ – 9
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4015
dc.descriptionметодика навчанняuk_UA
dc.description.abstractУ монографії висвітлено зміст і структуру проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі. Авторами запропоновано модель і етапи реалізації проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі, а також звернено увагу на роль та компетенції викладача-тьютера. Результати дослідження можуть бути застосовані у процесі впровадження проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови та інших дисциплін з урахуванням специфіки їх викладання у вищому навчальному закладі.uk_UA
dc.description.abstractВ монографии освещены содержание и структуру проблемно-ориентированного обучения на занятиях по иностранному языку в вузе. Авторами предложена модель и этапы реализации проблемно-ориентированного обучения на занятиях по иностранному языку в высшем учебном заведении, а также обращено внимание на роль и компетенции преподавателя-тьютера. Результаты исследования могут быть применены в процессе внедрения проблемно-ориентированного обучения на занятиях по иностранному языку и другим дисциплинам с учетом специфики их преподавания в вузе.ru
dc.description.abstractThe monograph covers the content and structure of problem-oriented learning in foreign language classes at higher educational institutions. The authors proposed a model and stages of problem-oriented learning in foreign language classes at a higher educational institution, as well as attention was paid to the role and competence of the teacher-tutor. The results of the study can be applied in the process of implementation of problem-oriented training in foreign language classes and other disciplines, taking into account the specifics of their teaching at a higher educational institution.en
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВінниця : Т. П. Барановська [вид.]uk_UA
dc.subjectПроблемно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectнавички навчанняuk_UA
dc.subjectміжособистісні стосункиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectнавички роботи в командіuk_UA
dc.subjectПроблемно-ориентированное обучениеuk_UA
dc.subjectнавыки обученияuk_UA
dc.subjectмежличностное отношениеuk_UA
dc.subjectнавыки работы в командеuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectProblem-based learninguk_UA
dc.subjectlearning skillsuk_UA
dc.subjectinterpersonal communicationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectteamwork skillsuk_UA
dc.titleProblem-based learning in teaching English as a foreign language: theoretical and practical issuesuk_UA
dc.title.alternativeПроблемно-орієнтоване навчання у викладанні англійської мови як іноземної: теоретичні і практичні питанняuk_UA
dc.title.alternativeПроблемно-ориентированное обучение в преподавании английского языка как иностранного: теоретические и практические вопросыuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию