Show simple item record

dc.contributor.authorШахов, В.
dc.contributor.authorShakhov, V.
dc.contributor.authorГалек, Ч.
dc.contributor.authorGalek, C.
dc.date.accessioned2019-01-03T08:41:49Z
dc.date.available2019-01-03T08:41:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationШахов В. Психологія агресивної поведінки учнів у польській школі / В. Шахов, Ч. Галек // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : збірник наук. праць / редкол.: В. І. Шахов (голова) [та ін.]. – Вінниця : Нілан ЛТД, 2015. – Випуск 44. – С. 249-256uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/3805
dc.descriptionПсихологія. Психологія особистості. Психологічні стани. Агресіяuk_UA
dc.description.abstractВ науковій літературі існують різні класифікації агресії. Є агресія реактивна, яка полягає в переживанні фрустрації внаслідок виникнення перешкод у реалізації запланованої мети. Агресивна поведінка припиняється після досягнення мети. Також є агресія проактивна ворога, який має бажання руйнування і заподіяння шкоди іншим. Крім того, агресія також може бути прямою або непрямою. Метою даної статті є розкрити психологічні причини та педагогічні умови профілактики агресії, спираючись на психолого-педагогічну літературу та емпіричне дослідження.uk_UA
dc.description.abstractВ научной литературе существуют различные классификации агрессии. Агрессия реактивная, которая заключается в переживании фрустрации вследствие возникновения препятствий в реализации намеченной цели. Агрессивное поведение прекращается после достижения цели. Также есть проактивная агрессия врага, который имеет желание разрушения и причинения вреда другим. Кроме того, агрессия может быть прямой или косвенной. Целью настоящей статьи является раскрытие психологических причин и педагогических условий профилактики агрессии, опираясь на психолого-педагогическую литературу и эмпирическое исследование.ru
dc.description.abstractIn scientific literature there are different classifications of aggression. Reactive aggression, which is to stay frustrated due to the occurrence of obstacles in the realization of the intended goal. Aggressive behavior stopped after the goal. There are also proactive aggression, the enemy who has a desire of destruction and injury to others. In addition, aggression can be direct or indirect. The purpose of this article is to show the scale, causes and prevention of aggression, based on educational literature and empirical research.en
dc.publisherВінниця : Нілан ЛТДuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectнасильствоuk_UA
dc.subjectреактивна та проактивна агресіяuk_UA
dc.subjectпсихологічні причини агресіїuk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови профілактики агресивної поведінки учнівuk_UA
dc.subjectагрессияuk_UA
dc.subjectнасилиеuk_UA
dc.subjectреактивная и проактивная агрессияuk_UA
dc.subjectпсихологические причины агрессииuk_UA
dc.subjectфрустрацияuk_UA
dc.subjectпедагогические условия профилактики агрессивного поведения учащихсяuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectviolenceuk_UA
dc.subjectreactive and proactive aggressionuk_UA
dc.subjectpsychological causes of aggressionuk_UA
dc.subjectfrustrationuk_UA
dc.subjectpedagogical conditions of prevention of aggressive behaviour of pupilsuk_UA
dc.titleПсихологія агресивної поведінки учнів у польській школіuk_UA
dc.title.alternativeПсихология агрессивного поведения учащихся в польской школеuk_UA
dc.title.alternativeПсихология агрессивного поведения учащихся в польской школеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record