Аналіз рівня засвоєння школярами поняття «ізомерія» органічних сполук за результатами складання ЗНО
View/ Open
Date
2015Author
Толмачова, В. С.
Tolmachova, V. S.
Сковрунська, Т. П.
Skovrunska, T. P.
Metadata
Show full item recordAbstract
Проаналізований рівень засвоєння школярами поняття «ізомерія» органічних сполук за результатами складання зовнішнього незалежного оцінювання 2014 року. Питання щодо структурної ізомерії органічних речовин
викликав дискусію труднощів у учнів. Тому очевидно, що поняття ізомерія необхідно приділяти більше уваги. Проанализирован уровень усвоения школьниками понятия «изомерия» органических соединений по результатам сдачи внешнего независимого оценивания 2014 года. Вопрос о структурной изомерии органических веществ вызвал трудности и дискуссию у учащихся. Поэтому очевидно, что понятию изомерия необходимо уделять больше внимания. Проанализирован уровень усвоения школьниками понятия «изомерия» органических соединений по результатам сдачи внешнего независимого оценивания 2014 года. Вопрос о структурной изомерии органических веществ вызвал дискуссию трудности и у учащихся. Поэтому очевидно, что понятию изомерия необходимо уделять больше внимания According to the results of passing External Endependent Evaluation in 2014 the 44 level of grasping the concept “isomerism” of organic compounds by pupils has beenanalyzed. The guestion on structural isomerism of organic substances has caused difficulties and discussion among the pupils. Therefore the concept “isomerizm” should be obviously paid more attention.