Концептуальні засади розвитку наукової діяльності педагогічного університету на сучасному етапі розвитку суспільства
Date
2017Author
Коломієць, А.М.
Коломиец, А.Н.
Kolomiets, A.M.
Лазаренко, Н.І.
Лазаренко, Н.И.
Lazarenko, N.I.
Громов, Є.В.
Громов, Е.В.
Gromov, Ye.V.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті визначено основні концептуальні засади організації наукової
діяльності педагогічних університетів, проблеми і завдання, що стоять перед ними.
З ’ясовано, що невирішеними проблемами залишаються: імплементація найсучасніших
наукових досягнень у зміст підготовки вчителів-предметників; популяризація і
маркетинг науково-педагогічних здобутків; посилення наукових з в ’язків з іноземними
ВНЗ; розширення участі в міжнародних наукових проектах тощо.
Визначені основні принципи і пріоритетні напрями наукового забезпечення
підготовки висококваліфікованих педагогічних і науково-педагогічних кадрів.
Проаналізовані практичні результати організації наукової роботи в педагогічному
університеті з урахуванням визначених концептуальних засад В статье определены основные концептуальные основы организации научной
деятельности педагогических университетов, проблемы и задачи, стоящие перед ними.
С выяснено, что нерешенными проблемами остаются: имплементация современных
научных достижений в содержание подготовки учителей-предметников; популяризация и
маркетинг научно-педагогических достижений; усиление научных з в 'связей с иностранными
вузов; расширение участия в международных научных проектах и тому подобное.
Определены основные принципы и приоритетные направления научного обеспечения
подготовки высококвалифицированных педагогических и научно-педагогических кадров.
Проанализированы практические результаты организации научной работы в педагогическом
университете с учетом определенных концептуальных основ Basic conceptual fundamentals o f a Pedagogical University’s scientific research work
organization as well as corresponding problems and assignments have been determined in the
article. I t’s been ascertained that some important problems remain unsettled, for instance,
implementation o f current scientific achievements in the contents o f subject teachers’ training;
popularization and marketing o f scientific pedagogical achievements; intensification o f
scientific cooperation with foreign educational institutions; expansion o f participation in joint
scientific projects etc.
Cardinal principals and priority directions o f scientific maintenance o f high-skilled
teachers ’ training have been defined. Practical results o f a Pedagogical University’s scientific
research work organization taking into consideration the determined conceptual fundamentals
have been also analyzed
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Methodology and Principles of Scientific Research
Коломієць, А. М.; Коломиец, А. Н.; Kolomiiets, A. M.; Громов, Є. В.; Громов, Е. В.; Gromov, Y. V. (Вінниця : ФОП Корзун Д.Ю, 2020)The textbook considers theoretical and practical issues of methodology and principles of scientific research, basic methods, approaches, techniques of empirical and theoretical levels of cognition, as well as methods and ... -
Формування наукового світогляду учнів з використанням методу аналогій на уроках фізики
Кметь, Г. М.; Kmet, G. M.; Сільвейстр, А. М.; Sіlveуstr, А. М.; Толмачов, Д. М.; Tolmachov, D. M. (Вінниця: ФОП Данилюк В. Г., 2011)В статті описано теоретичне обґрунтування методу аналогій при формуванні наукового світогляду учнів на уроках фізики. -
Основи науково-дослідної роботи магістрантів та аспірантів у вищих навчальних закладах (спеціальність: 017 Фізична культура і спорт) : навчальний посібник
Костюкевич, В. М.; Воронова, В. І.; Шинкарук, О. А.; Борисова, О. В; Kostiukevych, V. M. (Вінниця : ТОВ «Нілан – ЛТД», 2016)У навчальному посібнику розкрито зміст і методику науково-дослідної роботи магістрантів та аспірантів у вищих навчальних закладах, схарактеризовано методи наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті, подано ...