Search
Now showing items 1-10 of 12
Використання комунікаційного потенціалу Інтернет у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ДНЗ
(Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)
У статті висвітлено можливості використання комунікаційного потенціалу соціальних Інтернет-мереж як засобу фахової підготовки бакалаврів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі вивчення навчальної дисципліни «Теорія та ...
Технологія «Фідбек» - інноваційний засіб співпраці з батьками в логопедичниій роботі
(Вінниця: ВОІПОПП, 2015)
У посібнику представлена інноваційна технологія співпраці з батьками в логопедичній роботі з метою підвищення їх педагогічної освіченості з питань розвитку мовлення, попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей ...
Формування інформаційно-цифрової компетентності педагогів та батьків як умова підвищення результативності корекційно-розвиткового процесу в логопедичній практиці ЗДО
(Вінниця: КВНЗ ВАНО, 2017)
У посібнику представлені сучасні дистанційно-інтерактивні форми
співпраці логопеда з педагогами, батьками та громадськістю, з використанням
інформаційно-комунікаційних технологій, з метою формування їх
інформаційно-цифрової ...
Штучний інтелект як інноваційний засіб спілкування педагогів закладів дошкільної освіти з батьками та громадськістю
(Вінниця: КВНЗ ВАНО, 2018)
У посібнику представлені сучасні дистанційно-інтерактивні форми співпраці педагогів, батьків та громадськості з використанням штучного інтелекту для оптимізації та підвищення результативності освітнього та корекційно-розвиткового ...
Логопедичний супровід сімей засобами інформаційно-комунікаційних технологій
(Кам’янець-Подільський: ПП Медобори, 2019)
У статті показано значення інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній роботі як засобу підвищення ефективності логопедичного супроводу сімей, в яких виховуються діти з порушеннями мовлення. З’ясовано, що розширити ...
Технологія «Фідбек» як інноваційний засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками
(Київ : МЦФЕР, 2016)
Проаналізовано актуальність проблеми пошуку інноваційних підходів до організації співпраці з родинами дошкільників в логопедичній практиці. Представлено авторську технологію «Фідбек» як інноваційний засіб співпраці з ...
Персональний сайт вчителя-логопеда як засіб співпраці з батьками та педагогами в закладах дошкільної освіти
(Вінниця, 2020)
У статті розкрито значення інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній роботі як засобу інтенсифікації логопедичної допомоги дошкільникам. З’ясовано, що розширити можливості традиційної взаємодії вчителя-логопеда ...
Cотрудничество педагогов с родителями в условиях инновационного образовательного пространства
(Минск : БГПУ, 2020)
В статье раскрыта актуальность проблемы взаимодействия педагогов с родителями в дошкольных образовательных учреждениях. Обоснована необходимость включения родителей в образовательное пространство, налаживания тесного ...
Проектная технология в обучении: от веб-квеста до блог-квеста
(Витебск : ВГУ имени П.М. Машерова, 2017)
В статье представлен теоретический и практический аспекты проблемы использования Веб-квестов та Блог-квестов в учебном процессе. Представлена структура (алгоритм) построения Веб-квестов и его особенности. Указано ...
Дистанційно-інтерактивні форми взаємодії логопеда з педагогами та батьками як умова підвищення результативності корекційно-розвиткового процесу
(Херсон, 2018)
У статті показано значення інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній роботі як засобу інтенсифікації корекційно-розвиткового процесу. Представлено особливості дистанційно-інтерактивних форм співпраці логопеда ...