Search
Now showing items 1-10 of 43
Етимологічні та лінгвістичні особливості концепту SUCCESS в англомовному економічному дискурсі
(Наукові записки ВДПУ імені М.Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство): збірник наукових праць/ гол.ред. Є.Б.Барань. Випуск 31. Вінниця: ТОВ»фірмаПланер», 2020)
У статті розглянуто етимологію лексем success / успіх, представлену в етимологічних словниках української та англійської мов. Проаналізовано репрезентацію концепту SUCCESS у сучасних англомовних публіцистичних онлайн ...
English Language Education at Ukrainian University: Interdisciplinary Aspect
(Arab World English Journal: Special Issue on English in Ukrainian Context., 2020)
The main aim of the article is to consider the interdisciplinary aspect of English language education of pre-service teacher training at Ukrainian university. Since it is a review article, the paper intends to address the ...
Робоча програма «Лексикологія» для студентів підготовки бакалавра за спеціальністю 035.041 Філологія (Германські мови і літератури) (переклад включно) перша – англійська
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)
Мосійчук Антоніна Вікторівна. Робоча програма «Лексикологія» для студентів підготовки бакалавра за спеціальністю 035.041 Філологія (Германські мови і літератури) (переклад включно) перша – англійська. / А.В. Мосійчук. ; ...
Metaphorical conceptual formations in contemporary English educational discourse (based on TED-talks video lectures).
(East European Science Journal, 2020)
The paper examines metaphorical conceptual formations in contemporary English educational discourse from the perspective of Conceptual Metaphor Theory. The paper claims that conceptual metaphors may be indicative of different ...
Gender roles construction in the British press of the XXI century
(Science and Education a new Dimension (Philology)., 2020)
The article deals with the study of two-component nominal word combinations containing gender markers “woman”, “female”, “lady”, “girl”, “male”, “man”, “boy” in the British newspapers of 2017-2018. The analysis of the ...
The Legacy of a Pandemic: Lessons Learned and . . .Being Learned
(North American Community: Uniting for Equity Journal of Interdisciplinary Education, 2021)
Ukrainian education has traditionally been face-to-face. It has been criticized for the slow integration of technology and web-based instruction into teacher preparation. The following factors have contributed to a resistance ...
Foreign Language Anxiety: Classroom VS Distance Learning
(Universal Journal of Educational Research, 2020)
Anxiety is a powerful affective factor that makes a negative impact on the foreign language learning and performance. It is important to be aware of the learning conditions that can influence the foreign language anxiety ...
Ukrainian universities under the pressure of pandemic: the effects of pandemic on teacher leadership, self-education and life-long learning
(Proceedings of 6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All”. Sakarya University., 2020)
В статье раскрыто влияние пандемии на украинское образование. Во время пандемии украинские университеты столкнулись с большими проблемами, чем учебные заведения других европейских стран. Авторы раскрывают причины, вызывающие ...
Методика навчання іноземних мов у профільній школі: робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 035.041 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) перша –англійська, додатковою спеціалізацією 035.043 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) перша –німецька
(; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)
Навчальна програма розроблена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки магістрів галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035.041 Філологія. Германські мови ...
Методика навчання іноземних мов у профільній школі / програма обов’язкової навчальної дисципліни підготовки магістра галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.021 Середня освіта (Мова і література (англійська)), додаткової спеціалізації 014.022 Середня освіта (Мова і література (німецька))
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)
Навчальна програма розроблена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки магістрів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації ...