Психологічні концепції формування навчальної мотивації
Дата
2004Автор
Галузяк, Василь Михайлович
Галузяк, В. М.
Haluziak, V. M.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
Проаналізовано основні психологічні підходи до формування мотивації навчальної діяльності: теорія учбової діяльності, теорія проблемного навчання, концепція спільної продуктивної учбової діяльності, контекстний підхід до навчання, концепція мотивації досягнення, теорія самодетермінації та внутрішньої мотивації Проанализированы основные психологические подходы к формированию мотивации учебной деятельности: теория учебной деятельности, теория проблемного обучения, концепция совместной продуктивной учебной деятельности, контекстный подход к обучению, концепция мотивации достижения, теория самодетерминации и внутренней мотивации. The main psychological approaches to the formation of motivation for learning activity are analyzed: theory of learning activity, theory of problem learning, concept of joint productive educational activity, contextual approach to learning, concept of achievement motivation, theory of self-determination and internal motivation.