Show simple item record

dc.contributor.authorВерещагіна-Білявська, О.Є.
dc.date.accessioned2024-04-16T16:59:43Z
dc.date.available2024-04-16T16:59:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationВерещагіна-Білявська О.Є. Історія зарубіжної музики (Античність. Середньовіччя. Відродження): Навчально-методичний посібник. Вінниця. 135 с.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 78.032/.034(100)(075.8)
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/12380
dc.descriptionМузичне мистецтво. Методика.uk_UA
dc.description.abstractПосібник адресований здобувачам СВО бакалавр спеціальностей 025 Музичне мистецтво та 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво). Застосування у ньому елементів flipped learning передбачає не лише виконання завдань після вивчення теми, але й підготовку здобувачів до лекційних занять, прочитання певних уривків з літератури та здійснення пошукової роботи до початку вивчення теми. У Додатках міститься хрестоматійний матеріал до підготовки здобувачів до лекційних занять. Таким чином у навчально-методичному посібнику є завдання для самостійної роботи. Початок вивчення історії зарубіжної музики з періоду античності обумовлений тим, що саме у цю добу закладалося підґрунтя усієї європейської культури. Застосовуючи культурологічний підхід, авторка посібника розглядає період в історії зарубіжної музики від античності до завершення доби Відродження у контексті загальних соціокультурних процесів та становлення національних композиторських шкіл західноєвропейської музики. Посібник може бути корисним для здобувачів інших спеціальностей галузі 02 Культура і мистецтво, а також для викладачів, музикознавців, культурологів та тих, хто цікавиться історією музичного мистецтва.uk_UA
dc.description.abstractThe manual is addressed to applicants of the bachelor's degree in the specialties 025 Musical Art and 014.13 Secondary Education (Musical Art). The use of flipped learning elements in it involves not only completing tasks after studying the topic, but also preparing students for lectures, reading certain excerpts from the literature, and conducting research before starting to study the topic. The Appendices contain textbook material for preparing candidates for lectures. Thus, there are tasks for independent work in the educational and methodological manual. The beginning of the study of the history of foreign music from the period of antiquity is due to the fact that it was during this period that the foundations of the entire European culture were laid. Applying a cultural approach, the author of the manual examines the period in the history of foreign music from antiquity to the end of the Renaissance in the context of general socio-cultural processes and the formation of national composer schools of Western European music. The manual can be useful for applicants of other specialties in the field of 02 Culture and Art, as well as for teachers, musicologists, cultural experts and those interested in the history of musical art.en
dc.subjectантичністьuk_UA
dc.subjectСередньовіччяuk_UA
dc.subjectВідродженняuk_UA
dc.subjectзарубіжна музикаuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjectantiquityuk_UA
dc.subjectMiddle Agesuk_UA
dc.subjectRenaissanceuk_UA
dc.subjectforeign musicuk_UA
dc.subjecthistoryuk_UA
dc.titleІсторія зарубіжної музики (Античність. Середньовіччя. Відродження): Навчально-методичний посібникuk_UA
dc.title.alternativeHistory of foreign music (Antiquity. Middle Ages. Renaissance): Educational and methodological guideuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record