Розвиток креативності молодших школярів на уроках математики засобами ігрових технологій : кваліфікаційна робота
Abstract
Під час виконання першого завдання дослідження нами було розглянуто особливості трактування таких понять, як: креативність, творчість, дивергентне мислення, конвергентне мислення, здатність до прогнозування (у контексті елементу креативності), мислення молодших школярів, креативне мислення, ігрові технології, дидактичні ігри. Окрім того, ми виявили що творчість є складним психологічним феноменом та, при цьому, вчені пояснюють та розділяють категорії «творчість» та «креативність». Однак, креативність інтегрована у творчий процес. Прикладні характеристики креативності доповнюють і конкретизують уявлення, що склалися, про творчість, творчий процес, творчий акт і суб'єкт
творчості (творчої особистості).