Show simple item record

dc.contributor.authorГуревич, Роман Семенович
dc.contributor.authorГубіна, Світлана Іванівна
dc.contributor.authorСтоляренко, Олена Вікторівна
dc.date.accessioned2024-03-19T08:27:16Z
dc.date.available2024-03-19T08:27:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГуревич Р. С., Губіна С. І., Столяренко О. В. Професійна мобільність як детермінанта конкурентоспроможності майбутнього вчителя / Роман Семенович Гуревич, Світлана Іванівна Губіна, Олена Вікторівна Столяренко // Наукові інновації та передові технології (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») : журнал № 3(31). – Київ : Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2024. – С. 959-970. – https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-3(31)-959-970uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.016:37.013]:331.552
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-3(31)-959-970
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/12115
dc.descriptionОсвіта. Педагогіка. Майбутній педагог. Формування професійної мобільностіuk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз особливостей процесу формування професійної мобільності майбутніх педагогів як детермінанти конкуренто- спроможності майбутнього вчителя. Наголошено, що досліджуване поняття часто розглядається в контексті психологічної діяльності, де особливий акцент робиться на такій характеристиці конкурентоспроможності особистості, як компетентності. Доведено, що розвиток конкурентоспроможної особистості – це становлення компетентної, рефлексивної особистості, здатної організовувати свою діяльність і поведінку в динамічних ситуаціях, яка володіє новим стилем мислення, нетрадиційними підходами до вирішення проблем, адекватним реагуванням в нестандартних ситуаціях; траєкторія успішного професійного становлення конкурентоспроможної особистості розуміється як усвідомлення людиною своїх потенційних можливостей, перспективи особистісного і професійного зростання, спонукає її до постійного експериментування, що розуміється як пошук, творчість і можливість вибору. Доведено, що траєкторія успішного професійного становлення конкурентоспроможної особистості майбутнього вчителя неможлива без професійної мобільності. У статті доведено, що професійна мобільність майбутнього вчителя є детермінантою його конкурентоспроможності, оскільки професійна мобільність, як свідома діяльність людини, спрямована на повну самореалізацію себе як особистості в тій соціальній сфері, яку визначає її майбутня професія дійсно сприятиме становленню компетентної, рефлексивної особистості, здатної організовувати свою діяльність і поведінку в динамічних ситуаціях, володіти новим стилем мислення, нетрадиційними підходами до вирішення проблем, адекватним реагуванням в нестандартних ситуаціях, що є ознакою конкурентоспроможної особистості сучасного вчителя.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the peculiarities of the process of formation of professional mobility of future teachers. Professional mobility is one of the conditions for the future teacher's competitiveness. It is emphasized that the studied concept is often considered in the context of psychological activity. Special emphasis is placed on professional competence. The development of a competitive personality is the formation of a competent, reflective personality capable of organizing its activities and behavior in dynamic situations. Such a person has a new style of thinking, non-traditional approaches to solving problems, adequate response in non-standard situations. The article describes the trajectory of successful professional formation of a competitive personality. For this, it is important to be aware of your potential, prospects for personal and professional growth, and to constantly experiment. The article proves that the trajectory of successful professional formation of a competitive personality of the future teacher is impossible without professional mobility. The article proves that professional mobility is a conscious human activity. This activity is aimed at full self-realization in a specific social sphere. It is important to promote the formation of a competent, reflective personality, capable of organizing their activities and behavior in various situations, possessing a new style of thinking, non-traditional approaches to solving problems, adequate response in non-standard situations. This is a sign of the competitive personality of a modern teacher. The article describes the forms of development of professional mobility of teachers in the education system: innovative pedagogical activity (manifested in the assimilation and application of new forms, methods, technologies of teaching and education), assimilation of related pedagogical professions and spheres of pedagogical activity; managerial activity in the field of education and training requires special qualities and abilities; advanced training ensures dynamic professional development of an individual; interaction with society ensures openness to everything new, development of social partnership, social flexibility in the educational process; mastering non-pedagogical professions, self-determination in the realization of one's professional interests and abilities.en
dc.publisherКиїв : Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управлінняuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectформування професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectfuture teachersuk_UA
dc.subjectprofessional mobilityuk_UA
dc.subjectformation of professional mobilityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleПрофесійна мобільність як детермінанта конкурентоспроможності майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record