Show simple item record

dc.contributor.authorВолошина, Анна Олегівна
dc.contributor.authorВолошина, А.О.
dc.contributor.authorVoloshyna, A.O.
dc.date.accessioned2024-03-18T18:46:55Z
dc.date.available2024-03-18T18:46:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationВолошина Анна Олегівна. Розвиток навчальної автономії учнів старших класів на уроках англійської мови з використанням електронного підручника / А.О. Волошина; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. Вінниця, 2023. 103 с. Бібліогр.: с. 94-102 (84 назви). На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/12108
dc.descriptionметодика навчання іноземних мовuk_UA
dc.description.abstractВ роботі досліджуються шляхи та методи розвитку навчальної автономії учнів старших класів на уроках англійської мови з використанням електронного підручника. Розглядаються теоретичні аспекти розвитку навчальної автономії на уроках англійської мови, представлено аналіз електронних підручників з англійської мови для учнів старших класів. Представлено методику формування навчальної автономії учнів старших класів на уроках англійської мови з використанням електронного підручника, включаючи комплекс вправ та пробне навчання. Описано аналіз результатів пробного навчання, в якому проаналізовано ефективність використання електронних підручників у формуванні навчальної автономії. Робота має на меті доповнити наукове розуміння та практичні аспекти розвитку навчальної автономії учнів старших класів на уроках англійської мови з використанням електронного підручника.uk_UA
dc.description.abstractThe paper examines the ways and methods of developing the learning autonomy of high school students in English lessons using an electronic textbook. The theoretical aspects of the development of learning autonomy in English lessons are considered, and the analysis of electronic English language textbooks for high school students is presented. The method of formation of educational autonomy of high school students in English lessons using an electronic textbook is presented, including a set of exercises and trial training. The analysis of the results of trial training is described, in which the effectiveness of the use of electronic textbooks in the formation of educational autonomy is analyzed. The work aims to supplement the scientific understanding and practical aspects of the development of learning autonomy of high school students in English lessons using an electronic textbook.
dc.publisherВінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectнавчальна автономія,uk_UA
dc.subjectелектронний підручник з англійської мови,uk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентність,uk_UA
dc.subjectтеоретичні аспекти,uk_UA
dc.subjectметодика навчання,uk_UA
dc.subjectпробне навчання,uk_UA
dc.subjectпрактичні аспектиuk_UA
dc.subjectlearning autonomy,uk_UA
dc.subjectelectronic textbook,uk_UA
dc.subjectforeign language communicative competence,uk_UA
dc.subjecttheoretical aspects,uk_UA
dc.subjectteaching methods,uk_UA
dc.subjecttrial teaching,uk_UA
dc.subjectpractical aspects.uk_UA
dc.titleРозвиток навчальної автономії учнів старших класів на уроках англійської мови з використанням електронного підручникаuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of learning autonomy of high school students in English lessons using an electronic textbookuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record