Підготовка майбутніх педагогів до розвитку обдарованості дітей в умовах євроінтеграції вищої освіти України
Abstract
Закцентовано на проблемі розвитку здібностей і талантів дітей, яка набуває особливого значення в умовах сучасних викликів та євроінтеграції. Визначено ключові ідеї, які поширені в європейській науці. Обдаровані громадяни вважаються особливим видом природних ресурсів і національним багатством кожної держави. Для успішного розвитку здібностей і талантів необхідні спеціально підготовлені педагоги. В умовах університету необхідно організувати систему роботу з метою формування готовності студентів до освіти обдарованих. Важливого значення надаємо обов’язковим і вибірковим дисциплінам, зокрема, «Навчання і виховання обдарованої дитини». Європейські підходи до освіти обдарованих студенти засвоюють у контексті реалізації проєктів програми ЄС Еразмус+ Жан Моне Модуль. Emphasis is placed on the problem of the development of children's abilities and talents, which acquires special importance in the conditions of modern challenges and European integration. The key ideas that are common in European science are defined. Gifted citizens are considered a special kind of natural resources and national wealth of each state. Specially trained teachers are necessary for the successful development of abilities and talents. In the conditions of the university, it is necessary to organize a system of work with the aim of forming the readiness of students for gifted education. We attach great importance to compulsory and optional disciplines, in particular, "Education and upbringing of a gifted child". European approaches to the education of gifted students are learned in the context of the implementation of the EU Erasmus+ Jean Monnet Module projects.