Show simple item record

dc.contributor.authorЛюбчак, Л. В.
dc.contributor.authorДемченко, О. П.
dc.contributor.authorКомарівська, Н. О.
dc.date.accessioned2024-01-31T12:21:19Z
dc.date.available2024-01-31T12:21:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛюбчак Л. В., Демченко О. П. Партнерство учителя початкової школи з батьками в організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами. / Л. В. Любчак, О. П. Демченко, Н. О. Комарівська. // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. – Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2022. – Вип. 64. – С. 117-126. DOI: 10.31652/2412-1142-2022-64-117-126uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.3.064.1.018.43:376
dc.identifier.otherDOI: 10.31652/2412-1142-2022-64-117-126
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/11798
dc.descriptionПедагогіка.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість налагодження партнерської взаємодії між учителем початкової школи та батьками учнів з особливими освітніми потребами. Підкреслено, що в умовах дистанційного навчання до організації освітнього процесу мають бути залучені всі члени команди психолого-педагогічного супроводу дитини, які реалізують індивідуальну програму її розвитку. З’ясовано основні проблеми в забезпеченні інтерактивної взаємодії учнів з особливими освітніми проблемами на різних етапах навчання й самостійної роботи з матеріалами інформаційної мережі. Визначено роль сучасних електронних освітніх ресурсів у розв’язанні завдань освіти та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами (ООП). З’ясовано принципи організації навчання дітей з ООП (інтерактивності, диференціації, пластичності, індивідуального підходу), які мають враховувати педагоги й батьки в процесі дистанційного навчання. Обґрунтовано умови успішної організації дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами. Визначено роль учителя, асистента вчителя та батьків в організації дистанційного навчання учнів з ООП. Представлено практичні поради щодо організації спілкування вчителя початкової школи / асистента вчителя з батьками в розв’язанні конфліктних ситуацій з використанням партнерської моделі побудови взаємин. Наведено приклади розв’язання конфліктних ситуацій з використанням структури «Я-повідомлення». Для налагодження партнерської взаємодії педагога та батьків в організації освітнього процесу учнів з ООП в межах дистанційного навчання запропоновано форми онлайн комунікації. Презентовано досвід використання цифрових технологій, в якому інтегровано можливості онлайн сервісів та індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами.uk_UA
dc.subjectучитель початкової школиuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодія з батькамиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectprimary school teacheruk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.subjectpartnership with parentsuk_UA
dc.subjectDistance Learninguk_UA
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.titleПартнерство учителя початкової школи з батьками в організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.uk_UA
dc.title.alternativePartnership of primary school teacher with parents in the organization of distance learning for children with special educational needsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record