Вплив театралізованої діяльності на формування комунікативної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами
Abstract
У статті висвітлено актуальність проблеми формування
комунікативної компетентності молодших школярів з
особливими потребами в процесі театралізованої діяльності.
Розкрито сутність ключових понять: «компетентність»,
«комунікативна компетентність», «театралізована діяльність».
Особливу увагу зосереджено на використанні інтерактивної гри з
елементами театралізації, гри-драматизації, які сприяють
розвитку мовлення в дітей з особливими освітніми потребами. The article highlights the relevance of the problem of formation
communicative competence of junior high school students
special needs in the process of theatrical activity.
The essence of key concepts is revealed: "competence",
"communicative competence", "theatrical activity".
Special attention is focused on the use of an interactive game with
elements of theatricalization, game-dramatization, which contribute
speech development in children with special educational needs.