Show simple item record

dc.contributor.authorЛенчук, І.Г.
dc.contributor.authorПрацьовитий, М. В.
dc.date.accessioned2023-06-11T18:26:39Z
dc.date.available2023-06-11T18:26:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛенчук І. Г., Працьовитий М. В. Основні метричні задачі конструктивної стереометрії. / І. Г. Ленчук, М. В. Працьовитий // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. – Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2022. – Вип. 64. – С.243-257.uk_UA
dc.identifier.otherУДК [37.016:514]
dc.identifier.otherDOI: 10.31652/2412-1142-2022-64-243-257
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/11032
dc.descriptionПедагогіка.uk_UA
dc.description.abstractАвторами ґрунтовно розглянуто дві основні метричні задачі на точки, прямі та площини, не володіючи методикою застосування і алгоритмами розв’язання яких практично неможливо дійти до результату, працюючи конструктивними методами із площиною загального розташування. У статті представлено схему, на якій у повному обсязі представлено класифікацію похідних задач, що допоможе зацікавленій особі вникнути в суть і зрозуміти зв’язки в теорії розглянутого питання. Дано постановку проблеми, виконано стислий аналіз останніх досліджень і публікацій (головним чином, авторських). Коректно виписано мету статті − навчати студентів педагогічних університетів, які готуються в майбутньому стати вчителями математики, графічних та графоаналітичних методів роботи зі стереометричними фігурами шляхом геометризації й наочної візуалізації звичайних задач на обчислення, тобто займатися творчий пошук, працюючи із зображеннями на робочому місці вчителя інноваційно. У результатах дослідження запропоновано до перегляду шляхи розв’язання чотирьох задач. Перша з них має постановочний характер, коли висвітлено питання відстані від точки до прямої в загальному вигляді. При цьому особлива увага привертається до метричної визначеності будь-якої площини загального розташування, що з методичної точки зору досить важливо. Другою подано задачу на обчислення, яка розв’язана всіма можливими методами, однак домінантним є метод конструктивізму. Інші дві за змістом і суттю – обчислювальні стереометричні задачі, в яких пріоритетним підходом у міркуваннях та в пошуку шляху розв’язання обрано їх геометризацію й унаочнення. Важливо, що в останній із задач відстань від точки до площини слід шукати як проміжний етап обчислень. У кожній із задач студент має можливість оцінити точність власного конструктивного моделювання просторових фігур та отриманих у такий спосіб результатів побудовних операцій. У висновках передбачено продовження авторського дослідження цього ефективного застосування ІКТ та 3D-моделювання в роботі зі студентами.uk_UA
dc.subjectконструктивна стереометріяuk_UA
dc.subjectметричні задачіuk_UA
dc.subjectперетворення суміщенняuk_UA
dc.subjectграфічний та графоаналітичний методиuk_UA
dc.subjectconstructive stereometryuk_UA
dc.subjectmetric problemsuk_UA
dc.subjectconvergence transformationuk_UA
dc.subjectgraphic and graphoanalytic methodsuk_UA
dc.titleОсновні метричні задачі конструктивної стереометрії.uk_UA
dc.title.alternativeMain metric problems of constructive stereometryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record