Search
Now showing items 1-10 of 23
Сутнісні ознаки суб’єктності особистості
(Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005)
У статті аналізується проблема сутнісних ознак суб'єктності особистості. Розглядається проблема людини як суб'єкта життєдіяльності в концепціях вітчизняних і зарубіжних психологів. Аналіз різних підходів до розуміння ...
Післядія як показник ефективності навчально-виховного процесу
(Вінниця, 2009)
У статті загострюється увага на тих умовах, за яких зміст педагогічних дисциплін переходить у внутрішній план особистості студента, «проростає» в його свідомість і забезпечує продуктивну післядію. Подається сценарій ...
Реалізація виховного потенціалу змісту педагогічних дисциплін
(Вінниця, 2004)
У статті загострюється увага на умовах, за яких зміст педагогічних дисциплін впливає на свідомість та почуття студентів і забезпечує продуктивну післядію. Наводяться відзиви студентів, які засвідчують ефективність пропонованої ...
Натяк як прийом підсилення методів виховання
(Вінниця : ВДПУ, 2005)
В статті йдеться про натяк як ефективний прийом прихованого впливу, спрямований на гальмування негативної поведінки, та його післядію (відзиви студентів). Розкривається на конкретних прикладах його потенціл як підсилювача ...
Використання відеоситуацій у процесі вивчення педагогіки
(Вінниця, 2004)
У статті запропоновано авторську інноваційну методику використання відеоситуацій в процесі викладання педагогічних дисциплін з відгуками студентів про її результативність.
Психологічні концепції формування навчальної мотивації
(Вінниця, 2004)
Проаналізовано основні психологічні підходи до формування мотивації навчальної діяльності: теорія учбової діяльності, теорія проблемного навчання, концепція спільної продуктивної учбової діяльності, контекстний підхід до ...
Критерії відбору педагогічних ситуацій для лабораторних та практичних занять з дисциплін педагогічного циклу
(Вінниця, 2001)
В статті виокремлено та охарактеризовано критерії відбору педагогічних ситуацій, спрямованих на реалізацію їх пізнавально-виховного потенціалу на заняттях з педагогічних дисциплін: емоційна насиченість, проблемність, ...
Формування особистісної готовності майбутніх учителів до педагогічного спілкування
(Київ ; Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008)
Стаття присвячена обґрунтуванню моделі особистісної підготовки майбутніх учителів до професійного спілкування. Запропоновано програму формування продуктивних і корекції неадекватних стилів педагогічного спілкування, яка ...
Психологічні механізми виховання
(Вінниця, 2002)
Розглядаються психологічні механізми, що забезпечують формування і розвиток мотиваційно-ціннісної сфери особистості: інтеріоризація, ідентифікація, емоційне обумовлювання, мотиваційне опосередкування, наслідування, ...
Типологія стилів педагогічного спілкування
(Вінниця, 2001)
У статті проаналізовано різні підходи до диференціації стилів педагогічного спілкування. Виокремлені три ортогональні параметри міжособистісної взаємодії, які необхідно враховувати під час диференціації стилів педагогічного ...