Show simple item record

dc.contributor.authorКрасильникова, Г.В.
dc.contributor.authorKrasilnikova, G.V.
dc.contributor.authorКрасильников, С.Р.
dc.contributor.authorKrasilnikov, S.R.
dc.date.accessioned2023-01-23T07:44:10Z
dc.date.available2023-01-23T07:44:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКрасильникова Г.В. Шляхи реалізації індивідуальних освітніх траєкторій педагогів професійного навчання / Красильникова Г.В., Красильников С.Р. // Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022. – Вип. 5. – С 4-7uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.211.24
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/10074
dc.descriptionОбразотворче мистецтво. Професійне навчання. Програма-minor.uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлені шляхи реалізації індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх педагогів професійного навчання. Підґрунтям реалізації студентоцентрованого навчання у вищій освіті України є документи Болонського процесу, які декларують необхідність урахування різноманітності студентів та їх потреб шляхом створення у закладі вищої освіти освітнього середовища, орієнтованого на задоволення інтересів студентів, зокрема надання можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії з числа вибіркових дисциплін. Схарактеризовані перспективні напрями урахування академічних інтересів та потреб педагогів професійного навчання, націлені формуванню додаткових компетентностей студентів, а саме, розроблення програм-minor та сертифікатних програм.uk_UA
dc.description.abstractThe article highlights ways of implementing individual educational trajectories of future teachers of the vocational training. The basis for the implementation of student-centered learning in the higher education of Ukraine are the documents of the Bologna process, which declare the need to take into account the diversity of students and their needs by creating an educational environment in the university focused on satisfying the interests of students, in particular, providing opportunities for the formation of an individual educational trajectory from among elective subjects. Characterized prospective directions of taking into account the academic interests and needs of teachers of the vocation training, aimed at the formation of additional competencies of students, that is, the development of minor programs and certificate programs.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectстудентоцентроване навчанняuk_UA
dc.subjectпедагог професійного навчанняuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторія здобувача вищої освітиuk_UA
dc.subjectпрограма-minoruk_UA
dc.subjectсертифікатна програмаuk_UA
dc.subjectstudent-centered learninguk_UA
dc.subjectvocational training teacheruk_UA
dc.subjectindividual educational trajectory of the studentuk_UA
dc.subjectminor programuk_UA
dc.subjectcertificate programuk_UA
dc.titleШляхи реалізації індивідуальних освітніх траєкторій педагогів професійного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeWays of implementing individual educational trajectories teachers of professional traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record