Browsing Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації by Issue Date
Now showing items 21-40 of 1577
-
Реалізація виховного потенціалу змісту педагогічних дисциплін
(Вінниця, 2004)У статті загострюється увага на умовах, за яких зміст педагогічних дисциплін впливає на свідомість та почуття студентів і забезпечує продуктивну післядію. Наводяться відзиви студентів, які засвідчують ефективність пропонованої ... -
Використання відеоситуацій у процесі вивчення педагогіки
(Вінниця, 2004)У статті запропоновано авторську інноваційну методику використання відеоситуацій в процесі викладання педагогічних дисциплін з відгуками студентів про її результативність. -
Психологічні концепції формування навчальної мотивації
(Вінниця, 2004)Проаналізовано основні психологічні підходи до формування мотивації навчальної діяльності: теорія учбової діяльності, теорія проблемного навчання, концепція спільної продуктивної учбової діяльності, контекстний підхід до ... -
Форми організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математики
(Київ ; Вінниця :ДОВ "Вінниця", 2004)Мета даної статті – визначити можливі шляхи організації самостійної пізнавальної діяльності майбутнього вчителя в процесі вивчення математики. -
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі природничо-математичної підготовки.
(Вінниця : ВДПУ, 2005)Компетентність учителя здобуває в останні роки все більшу актуальність у зв’язку з тим, що постійно трансформується соціальний досвід, реконструюється сфера освіти, з’являються різновиди авторських педагогічних ... -
Сутнісні ознаки суб’єктності особистості
(Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005)У статті аналізується проблема сутнісних ознак суб'єктності особистості. Розглядається проблема людини як суб'єкта життєдіяльності в концепціях вітчизняних і зарубіжних психологів. Аналіз різних підходів до розуміння ... -
Натяк як прийом підсилення методів виховання
(Вінниця : ВДПУ, 2005)В статті йдеться про натяк як ефективний прийом прихованого впливу, спрямований на гальмування негативної поведінки, та його післядію (відзиви студентів). Розкривається на конкретних прикладах його потенціл як підсилювача ... -
Взаємозв’язок проблем виховання високодуховної еліти та розвитку інтелектуального потенціалу фахівця інформаційного суспільства
(Харків : НТУ ХПІ, 2006)Стаття розглядає соціокультурний підхід до вивчення природничо-математичних дисциплін. -
Звукові інформаційні засоби навчання в сучасній загальноосвітній школі : навчальний посібник
(Вінниця : Державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2007)У посібнику розкрито будову і загальну методику використання звукових інформаційних засобів навчання в сучасній загальноосвітній школі. -
Особистісна зрілість як психолого-педагогічне поняття
(Вінниця : Едельвейс і К, 2007)У статті розглядаються різні підходи до трактування поняття особистісна зрілість. Незважаючи на певні відмінності, більшість дослідників пов’язує феномен особистісної зрілості з такою комплексною характеристикою особистості, ... -
Концепції виховання: формування, маніпуляція і сприяння
(Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Sklodowskiej, 2007)У статті проаналізовано різні підходи до виокремлення концепцій і моделей виховання. Відповідно до особливостей визначення мети виховання та засобів її досягнення виокремлено три основні моделі виховання: виховання-формування, ... -
Педагогічна взаємодія між шкільними уроками як важливий чинник художньо-трудової підготовки учнів
(2008)Стаття розглядає питання необхідності організації навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках трудового навчання, образотворчого мистецтва, художньої культури, української літератури та історії України, а також ... -
Управління інноваційною діяльністю керівників загальноосвітніх навчальних закладів: соціально-педагогічний аспект
(Вінниця : ВДПУ, 2008)У статті визначено основні аспекти соціально педагогічних принципів інноваційної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу, особливості його управління. -
Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці дітей з вадами слуху
(2008)В статті розглянуті питання професійної підготовки дітей з проблемами слуху, їх навчання на основі використання технології інтерактивного навчання -
Формування елементів творчої активності в майбутніх учителів напряму підготовки «технологічна освіта»
(Вінниця : ВДПУ, 2008)У статті наголошується на важливості формування елементів творчої активності у майбутніх вчителів за напрямом підготовки «Технологічна освіта». Автор розглядає можливість використання в навчально-виховному процесі творчих ... -
Використання телекомунікаційних проектів у процесі формування професійної компетентності кваліфікованих робітників електрорадіотехнічного профілю
(2008)Метод проектів дозволяє підвищити ефективність усіх видів освітньої діяльності на основі використання інформаційних та комунікаційних технологій; а саме до підвищення якості підготовки фахівців радіо-електро-технічних типу ... -
Формування особистісної готовності майбутніх учителів до педагогічного спілкування
(Київ ; Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008)Стаття присвячена обґрунтуванню моделі особистісної підготовки майбутніх учителів до професійного спілкування. Запропоновано програму формування продуктивних і корекції неадекватних стилів педагогічного спілкування, яка ... -
Рефлексія у структурі особистісно-професійної зрілості вчителя
(Харків : НТУ «ХПІ», 2008)У статті розглядається проблема рефлексії як критерію професійно-особистісної зрілості педагога. Проаналізовані основні аспекти і визначені показники розвитку педагогічної рефлексії. -
Рефлексія у структурі особистісно-професійної зрілості вчителя
(Харків : НТУ «ХПІ», 2008)У статті розглядається проблема рефлексії як критерію професійно-особистісної зрілості педагога. Проаналізовані основні аспекти і визначені показники розвитку педагогічної рефлексії -
Когнітивно-еволюційна теорія морального розвитку і виховання особистості
(Вінниця : ВДПУ, 2008)У статті розкривається сутність розробленої Л. Кольбергом когнітивно-еволюційної теорії морального розвитку особистості, розглядаються методичні аспекти її застосування в педагогічній практиці