Використання креолізованих текстів на уроках Української літератури як засіб активізації читацької діяльності учнів
Abstract
Опанування інноваційною технологією цифрового сторітелінгу можна вважати важливою умовою фахової підготовки сучасного вчителя-словесника, адже вона впливає на формування комунікативної компетентності. Використання digital storytelling сприяє розвитку мовної компетенції школяра. Застосування творчості допомагає швидко вивчити матеріал, а цифрові розповіді сприяють ефективності уроку, учні максимально проявлять себе. Цей метод має вплив на мотивацію школярів. Складання плану до цифрової історії, написання сюжету позитивно впливає на мовлення, а її демонстрація розвиває рецептивний вид мовної діяльності – читання. Як бачимо, цей метод – гарна можливість зробити урок цікавим. Цифровий сторітелінг дає можливість показати навички володіння сучасними технологіями й покращити їх. Його потрібно застосовувати з розумом, враховуючи особливості школярів, матеріал і складність його запам’ятовування