Формування лексичної компетенції на уроках засобами гри
Abstract
Сутність інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес, відбуваючись за умов постійної активної взаємодії всіх учнів, базується на співпраці, взаємонавчанні рівноправних та рівнозначних суб’єктів навчання. Моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу – все це передбачає підготовку учнів до самостійного життя та сприяє формуванню атмосфери співробітництва, взаємодії, статусу вчителя як лідера колективу. При застосуванні ігрових форм навчальної діяльності учні вчаться спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати рішення тощо. Це обумовлює актуальність теми формування навичок лексичної компетенції учнів шляхом використанни різних ігрових форм, тому що учні навчаються мислити.розуміти суть речей, осмислювати ідеї і концепції, шукати потрібну інформацію, інтерпретувати її та застосовувати в конкретних умовах в такому незвичному для себе форматі.