Show simple item record

dc.contributor.authorІщук, Н.
dc.date.accessioned2021-09-09T13:02:59Z
dc.date.available2021-09-09T13:02:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationІщук Н. A thematic study of idioms in business discourse / Наталія Іщук // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукраїнської науковотеоретичної конференції, 25 листопада 2020 р. Вінниця. – С. 58-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9031
dc.descriptionІноземні мови. Методика навчанняuk_UA
dc.description.abstractThe meaning of the idiomatic expression cannot be deduced by examining the meanings of the constituent lexemes. Arranging business idioms in the suggested TGs could only be the initial stage of further research into their structure followed by inter-corpora comparison, and finding proper translation techniques, which is of great value for both comparative linguistics and translation science.uk_UA
dc.publisherВінниця: ВДПУuk_UA
dc.titleA thematic study of idioms in business discourseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record