Моральна проблематика «шкільної повісті» 1960-1980-х років: дипломна робота.
Abstract
Перший розділ носить теоретичний характер. У ньому розглядаються питання жанрової ідентифікації. Наведено і проаналізовано різні погляди на питання про походження жанру «шкільної повісті». Визначено провідні риси жанру. Проаналізовано біографії авторів шкільних повістей як джерела творчості письменників.
Другий розділ носить дослідницький характер. Він містить аналіз художніх текстів, проведений під кутом зору проблеми, заявленої в роботі. Автор дослідження визначає моральну проблематику повістей, віднесених до досліджуваного жанру. Розробку отримали такі проблеми, як проблема батьків і дітей, проблема моральних пошуків героїв «шкільної повісті», проблема самотності, проблема відповідальності. У роботі зроблені глибокі узагальнюючі висновки.