Show simple item record

dc.contributor.authorРумянцева, Анна Сергіївна
dc.date.accessioned2021-04-08T20:11:00Z
dc.date.available2021-04-08T20:11:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationРумянцева Анна Сергіївна. Своєрідність словесного живопису в англійській сюрреалістичній поезії початку ХХ ст.: дипломна робота / А. С. Румянцева; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2016. – 99 с. – Бібліогр.: С. 83-92 (98 назв.). – На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7964
dc.descriptionАнглійська мова.uk_UA
dc.description.abstractМетафоричний рівень в цілому ілюструє принципи французьких сюрреалістів: Д. Гаскойн використовував не лише усталені, а й «сюрреалістські» метафори, тобто метафори, що базуються на несхожості, протилежності об’єктів. На прикладі образів поета ми також бачимо, що англійці не повністю піддавалися чистому психічному автоматизму та безсвідомому, а швидше створювали ланцюги вільних асоціацій. Таким чином, було виявлено небагато мовних розбіжностей між англійським та французьким сюрреалізмом, тому що англійська творча група взяла за основу французький варіант і проіснувала не так довго. Тим не менш, англійці привнесли до напряму певні особливості, які пов’язані і з англійською віршованою традицією, і з індивідуальним світовідчуттям авторів.uk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectсинтезу мистецтвuk_UA
dc.subjectінтермедіальний аналізuk_UA
dc.subjectсловесний живописuk_UA
dc.subjectсюрреалізмuk_UA
dc.subjectА. Бретонuk_UA
dc.subjectДевід Гаскойнuk_UA
dc.subjectгіпотипозисuk_UA
dc.titleСвоєрідність словесного живопису в англійській сюрреалістичній поезії початку ХХ ст.: дипломна робота.uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record