Сутність, особливості змісту та структури готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з технічними засобами прикордонного контролю.
View/ Open
Date
2011Author
Кирилюк, О. Р.
Діденко, О.В.
Кирилюк, О. Р.
Диденко, А.В.
Kyrylyuk, О. R.
Didenko, O.V.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті подано результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми формування готовності, визначено сутність готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з технічними засобами прикордонного контролю, охарактеризовано такі складові готовності, як мотиваційний, компетентнісний, діяльнісний, результативний та рефлексивний компоненти. В статье рассмотрены результаты анализа психолого-педагогической литературы по вопросам формирования готовности будущих офицеров-пограничников к использованию технических средств
пограничного контроля, охарактеризованы такие составляющие готовности, как мотивационный,
компетентностный, деятельностный, результативный и рефлексивный. The article deals with the results of the analysis of psychological and pedagogical sources concerning
the problem of readiness formation. It is also devoted to determination of the future border officers’ readiness to use border control devices, as well as to characterizing readiness components, such as motivation, competence, activity, result and reflex.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Характеристика структурних компонентів інформаційної компетентності вчителя іноземних мов
Киналь, А. Ю.; Kynal, A. (Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)Стаття є аналітичним узагальненням теоретичних психолого-педагогічних наробок вітчизняних та зарубіжних науковців з проблематики професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. У статті висвітлено процес професійної ... -
Соціокультурні детермінанти формування моделей виховання дітей і молоді у Стародавньому Римі
Лобанова, Світлана Іванівна; Лобанова, С. И.; Lobanova, S. I. (Вінниця, 2011)Дисертаційне дослідження присвячено вирішенню актуальної проблеми соціокультурної обумовленості формування моделей виховання дітей і молоді у Стародавньому Римі. Дисертація представляє собою комплексне історико-педагогічне ... -
Формально-граматичні вияви головного компонента односкладного речення узагальненого змісту в українській мові
Коваль, Л. М.; Koval, L. M. (2016)У статті проаналізовано досвід вивчення односкладного речення узагальненого змісту в слов’янському мовознавстві, обґрунтовано його мовну кваліфікацію в співвідношенні власне семантичного, семантико-синтаксичного, формал ...