Формування вмінь говоріння у учнів середньої школи засобами театральної педагогіки : дипломна робота
View/ Open
Date
2018Author
Мазур, Юлія Володимирівна
Мазур, Ю. В.
Masur, J. V.
Metadata
Show full item recordAbstract
Дипломна робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків до розділів, загальних висновків, опису використаних джерел (95 найменувань, із них – 5 іноземними мовами) та 3 додатків. Робота містить 13 таблиць, загальний обсяг дипломної роботи – 84 сторінки, основного тексту – 66 сторінок.
У дипломному дослідженні розкрито сутність значення говоріння; охарактеризовано психологічно-індивідуальні особливості та мотиваційний аспект учнів середньої школи в навчанні говоріння; описано етапи й шляхи формування діалогічного та монологічного мовлення; розкрито сутність театральної педагогіки як прийому навчання; розроблено методику формування німецькомовної компетенції в діалогічному та монологічному мовленні за допомогою засобів театральної педагогіки та експериментально її перевірено. Дипломная работа состоит из введения, 2 глав, заключения к разделам, общих выводов, описания использованных источников (95 наименований, из них - 5 иностранных языках) и 3 приложений. Работа содержит 13 таблиц, общий объем дипломной работы - 84 страницы основного текста - 66 страниц.
В дипломном исследовании раскрыта сущность значение говорения; охарактеризованы психологически индивидуальные особенности и мотивационный аспект учащихся средней школы в обучении говорения; описаны этапы и пути формирования диалогической и монологической речи; раскрыта сущность театральной педагогики как приема обучения; разработана методика формирования немецкоязычной компетенции в диалогическом и монологической речи с помощью средств театральной педагогики и экспериментально ее проверено. Thesis consists of an introduction, 2 sections, conclusions to the sections, general conclusions, a description of the sources used (95 titles, of which - 5 foreign languages) and 3 appendices. The work contains 13 tables, the total volume of the thesis - 84 pages, the main text - 66 pages.
The thesis reveals the essence of the meaning of speech; psychological and individual features and motivational aspect of high school students in teaching speech are characterized; the stages and ways of formation of dialogic and monologue speech are described; the essence of theatrical pedagogy as a method of teaching is revealed; the method of formation of German-speaking competence in dialogic and monologue speech by means of means of theatrical pedagogy is developed and it is experimentally checked.