Формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів старшої школи з використанням інтерактивних методів навчання: дипломна робота
View/ Open
Date
2018Author
Ворон, Анастасія Сергіївна
Ворон, А.С.
Voron, A.S.
Metadata
Show full item recordAbstract
Дипломна робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків, списку використаних джерел (61 найменувань) та 1 додаток. Загальний обсяг роботи становить 90 сторінок, основний зміст викладено на 81 сторінках. У тексті вміщено 2 таблиць та 2 рисунків.
У дипломному дослідженні розглянуто формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів старшої школи з використанням інтерактивних методів навчання; визначено критерії та рівні сформованості діалогічної мовленнєвої компетентності учнів старшої школи; розроблено систему вправ для формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів старшої школи з використанням інтерактивних методів навчання та перевірено її ефективність. Дипломная работа состоит из введения, 2 глав, заключения, списка литературы (61 наименования) и 1приложение. Общий объем работы составляет 90 страниц, основное содержание изложено на 81 страницах. В тексте помещено 2 таблиц и 2 рисунка.
В дипломном исследовании рассмотрено формирование диалогической речевой компетентности учащихся старших классов с использованием интерактивных методов обучения; определены критерии и уровни сформированности диалогической речевой компетентности учащихся старших классов; разработана система упражнений для формирования диалогической речевой компетентности учащихся старших классов с использованием интерактивных методов обучения и проверено ее эффективность. The thesis consists of an introduction, 2 chapters, conclusions, references (61 items) and 1 appendix. The total volume of the thesis is 90 pages, the main content is set out on 81 pages. The text contains 2 tables and 2 pictures.
The diploma research considers the formation of dialogic speech competence of high school students using interactive teaching methods; criteria and levels of formation of dialogic speech competence of high school students are determined; a system of exercises for the formation of dialogic speech competence of high school students using interactive teaching methods was developed and its effectiveness was tested.