Активізація читацької діяльності учнів засобами інноваційних технологій у системі літературної освіти: дипломна робота
View/ Open
Date
2016Author
Маслова, Ольга Анатоліївна
Маслова, О.А.
Maslova, O.A.
Metadata
Show full item recordAbstract
Аналіз теоретичної бази та апробація напрацьованих методичних рекомендації в шкільній практиці дозволили виявити найбільш ефективні інноваційні методи в контексті шкільної літературної освіти. У середній школі це такі інноваційні методи та прийоми навчальної діяльності: комбінований метод творчого читання та рецепції художнього твору, що може реалізовуватись через застосування таких прийомів, як читання за ролями, виразне, вибіркове; робота з авторським словом; пошук й пояснення ключових слів, складання асоціацій, візуалізації. Анализ теоретической базы и апробация наработанных методических рекомендации в школьной практике позволили выявить наиболее эффективные инновационные методы в контексте школьного литературного образования. В средней школе это такие инновационные методы и приемы учебной деятельности: комбинированный метод творческого чтения и рецепции художественного произведения, может реализовываться путем применения таких приемов, как чтение по ролям, выразительное, выборочное; работа с авторским словом; поиск и объяснение ключевых слов, составление ассоциаций, визуализации.