Інноваційні типи уроків вивчення життєпису письменника в літературній освіті старшокласників: дипломна робота
View/ Open
Date
2016Author
Кравчук, Ірина Ігорівна
Кравчук, И.И.
Kravchuk, I.I.
Metadata
Show full item recordAbstract
У ході виконаного дослідження на основі теоретичного аналізу педагогічних, методичних джерел та передового вчительського досвіду виокремлено особливості інноваційних уроків літератури. Зроблено порівняння характеристик традиційних та інноваційних уроків за шістьма лініями аналізу: характеристиці навчального процесу, меті навчання та його мотивації, змісті навчання та характеристиці інформації, функціях учителя та учнів й особливостях організації контролю.
Проаналізовано напрацьовані науковцями типології інноваційних уроків. Виокремлено типи та види занять, що найповніше відповідають особливостям викладання мистецтва слова: це уроки компаративного аналізу, культурологічного аналізу, інтегровані уроки, уроки-дослідження, уроки-семінари, уроки-диспути, уроки-ігри та ін. В ходе выполненного исследования на основе теоретического анализа педагогических, методических источников и передового учительского опыта выделены особенности инновационных уроков литературы. Сделано сравнение характеристик традиционных и инновационных уроков по шести линиям анализа: характеристике учебного процесса, цели обучения и его мотивации, содержании обучения и характеристике информации, функциях учителя и учеников и особенностях организации контроля. Проанализированы наработанные учеными типологии инновационных уроков. Выделены типы и виды занятий, наиболее полно отвечающие особенностям преподавания искусства слова: это уроки сравнительного анализа, культурологического анализа, интегрированные уроки, уроки-исследования, уроки-семинары, уроки-диспуты, уроки-игры и др.