dc.contributor.author | Грінченко, Тетяна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Гринченко, Т. Д. | |
dc.contributor.author | Grinchenko, T. D. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-31T07:06:52Z | |
dc.date.available | 2017-05-31T07:06:52Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Грінченко Тетяна Дмитрівна. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки: автореф. та дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика проф. освіти" / Тетяна Дмитрівна Грінченко ; Вінницький державний пед. ун- т імені Михайла Коцюбинського. – Захищена 18.10.2011. – Вінниця, 2011. – 20 с., 312 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/626 | |
dc.description | Педагогычна освыта. Фахова пыдготовка. Мистецтво. Вчитель музики | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні теоретично обґрунтовано, уточнено зміст і структуру та запропоновано до введення у науковий обіг поняття «мистецький досвід майбутнього вчителя музики», розроблено й експериментально перевірено методику його формування в процесі фахової підготовки. У роботі визначено педагогічні умови ефективної підготовки студентів до професійної мистецько-педагогічної діяльності: упровадження в навчальний процес герменевтичних методів спілкування з мистецтвом; застосування в процесі фахової мистецької підготовки інтегративного підходу; створення в навчальному закладі мистецько-освітнього середовища, що забезпечить максимальну реалізацію творчого потенціалу студентів. З’ясовано критерії та рівні сформованості мистецького досвіду майбутніх фахівців. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту, форм і методів навчання на різних етапах підготовки вчителів музики. Подальшого розвитку набули теоретичні підходи щодо фахової підготовки майбутнього вчителя музики в контексті формування його мистецького досвіду. | uk_UA |
dc.publisher | Вінниця | uk_UA |
dc.subject | мистецький досвід | uk_UA |
dc.subject | художнє розуміння | uk_UA |
dc.subject | саморозуміння | uk_UA |
dc.subject | твір мистецтва | uk_UA |
dc.subject | художнє спілкування | uk_UA |
dc.subject | готовність до мистецько-педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.subject | митецький «Я-образ» | uk_UA |
dc.subject | художественный опыт | uk_UA |
dc.subject | художественное понимание | uk_UA |
dc.subject | самопонимание | uk_UA |
dc.subject | произведение искусства | uk_UA |
dc.subject | художественное общение | uk_UA |
dc.subject | готовность к деятельности в области педагогики и искусства | uk_UA |
dc.subject | художественный «Я-образ» | uk_UA |
dc.subject | artistic experience | uk_UA |
dc.subject | artistic awareness | uk_UA |
dc.subject | work of art, artistic communication | uk_UA |
dc.subject | preparedness to artistic activity | uk_UA |
dc.subject | artistic «I-image» | uk_UA |
dc.title | Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки | uk_UA |
dc.title.alternative | Формирование художественного опыта будущего учителя музыки в процессе профессиональной подготовки | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of artistic experience of the future music teacher during professional training | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |